۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۶۲۶۷۷۸

برنامه‌های کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان تشریح شد

برنامه‌های کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان تشریح شد
فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان ویژه برنامه های متنوع کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان را تشریح و هدف از برگزاری را شناساندن شهدا به نسل جوان و نوجوان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار اباذر سالاری اظهار داشت: کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان از یکم تا پنجم دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: کنگره ملی شهدای استان هرمزگان بنا نیست صرف یک برنامه و یک مراسم خاص باشد بلکه قرار است از کنار این کنگره، کارهای خاص محرومیت زدایی و خدمت رسانی، کارهای فرهنگی، ورزشی و موضوعات متعدد دیگر انجام گیرد.

فرمانده سپاه امام سجاد گفت: بر همین اساس به نیابت از 1500 شهید استان، 1500 پروژه محرومیت زدایی، ساخت و مرمت 1500 واحد مسکونی فرسوده، پذیرش سرپرستی 1500 خانواده کم بضاعت، برپایی مراسم ازدواج آسان برای 1500 زوج و کاشت حداقل 1500 اصله نهال در مناطق مختلف شهری در دستور کار است.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف و اجرای برنامه های فرهنگی ویژه کارمندان و دانش آموزان از جمله دیگر برنامه های مدنظر این کنگره است.

سالاری در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم فضایی ایجاد کنیم که نقش رزمندگان، ایثارگران و شهدای استان هرمزگان در جامعه خصوصا برای نسل جوان و نوجوان تبیین و شهدا به این نسل ها شناسانده شوند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات