۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۶۲۶۸۵۹
رئیس دیوان عالی کشور تأکید کرد؛

مدیران لاابالی به درد نظام اسلامی نمی‌خورند | لزوم فسادزدایی در کشور

مدیران لاابالی به درد نظام اسلامی نمی‌خورند | لزوم فسادزدایی در کشور
رئیس دیوان عالی کشور گفت: مدیران لاابالی به درد نظام اسلامی نمی‌خورند و باید این مدیران تصحیح شوند؛ بی توجهی به حقوق مردم و بی حوصلگی از نشانه‌های مدیران لاابالی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم، رئیس دیوان عالی کشور ظهر امروز در شورای اداری استان اظهار داشت: مردم از برخی دستگاه‌ها و برخوردهای مسؤولان ناراضی هستند و از برخورد برخی افراد در ادارات شکایت دارند.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید خدمت رسان مردم باشند، گفت: ما از مردم طلبکار نیستیم بلکه مردم از ما طلبکار هستند و باید مسؤولان این موضوع را جدی بگیرند.

رئیس دیوان عالی کشور افزود: مدیران لاابالی به درد نظام اسلامی نمی‌خورند و باید این مدیران تصحیح شوند؛ کم کاری، بی توجهی به حقوق مردم و بی حوصلگی از نشانه‌های مدیران لاابالی است.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم تصریح کرد: علی رغم تمام بدخلقی‌ها و مشکلات مسؤولان اما مردم نجیب ایران پای نظام بوده و شایسته بهترین‌ها و خدمت هستند.

وی ادامه داد: برخورد با عوامل فساد و فسادزایی در کشور ضرورت دارد بنابراین در زمینه برخورد با فساد نیز دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند.

رئیس دیوان عالی کشور خاطرنشان کرد: گردن کلفت‌ها در کشور باید از بالا به زیر کشیده شوند و وظیفه تمام مسؤولان خشکاندن ریشه فساد در ادارات است.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم اظهار کرد: اگر هر کسی به وظیفه خود عمل کند هیچ فسادی ایجاد نمی‌شود؛ باید کار مردم سریع انجام شود و چیزهایی که مانع خدمت رسانی سریع هستند باید برداشته شود.

وی با بیان اینکه هر قاضی متخلف در کشور بدون اغماض برکنار می‎شود، افزود: سخت‌گیری‌های بسیاری وجود دارد اما نباید کاری بر خلاف قانون صورت گیرد و اگر راهی برای درست شدن آن است نباید جلوی حل این کار را گرفت.

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه انقلاب در حال حرکت است و نباید جلوی آن گرفته شود، گفت: برخی از مسؤولان نزدیک انتخابات به مردم خدمت می‌کنند که این درست نیست و باید همیشه خدمتگزار مردم بود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم بیان کرد: نه تنها دستگاه قضایی بلکه هر کسی که کاری از دستش ساخته است باید برای حمایت از تولید انجام دهد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات