۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۶۲۶۸۷۳
با حضور اساتید مطرح کشوری در اهواز؛

دوره کادرسازی و تربیت مربی سفیران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

دوره کادرسازی و تربیت مربی سفیران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود
حجت الاسلام گاشه از برگزاری دوره «کادر سازی و تربیت مربی سفیران انقلاب اسلامی»، برای روحانیون، طلاب و دانشجویان اهوازی خبر داد.
حجت الاسلام گاشه، معاون تبلیغ حوزه علمیه المهدی (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگر خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره «کادر سازی و تربیت مربی سفیران انقلاب اسلامی»، برای روحانیون، طلاب و دانشجویان اهوازی خبر داد و گفت: کادرسازی و تربیت مبلغ انقلابی خواهر و برادر هدف اصلی دوره است که در این میان اولویت با طلاب و دانشجویان اهوازی خواهد بود هر چند که از سراسر استان امکان نام نویسی است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه المهدی (عج) اهواز با بیان اینکه در دوره مذکور اساتید بنام کشوری حضور خواهند داشت، گفت: حضور اساتیدی نظیر آیت الله موسوی جزایری، حجج‌اسلام والمسلمین قرائتی، ماندگاری، عالی، حاجتی، پناهیان، امینی، آقا میری، برادران دکتر وحید یامین پور و سردار وحیدی در این دوره قطعی است.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در دوره از ۲۱ تا ۲۸ آبان‌ماه جاری است و علاقمندان مشخصات خود (نام ونام خانوادگی، کد ملی و مقطع تحصیلی) را به شماره ۰۹۳۹۸۶۱۰۹۱۶ ارسال کنند.

حجت الاسلام گاشه بیان داشت: افتتاحیه دوره ۲۹ آبان ماه ساعت ۹ با سخنرانی سردار وحیدی، رییس دانشگاه دفاع ملی در هتل مجتمع فجر اهواز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود، گفت: تمامی پایه‌های تحصیلی قادر به شرکت در دوره هستند ضمن اینکه حوزه‌های المهدی (عج)، سفیران علی بن ابی طالب و امیرالمؤمنین متصدی و میزبان برگزاری دوره هستند البته در هتل مجتمع فجر نیز برگزار می‌شود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات