۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۶۲۶۸۷۵
فرمانده ناحیه مقاومت امام صادق اصفهان:

ارتباط بسیج با روحانیت در حل معضلات اجتماعی سازنده است

ارتباط بسیج با روحانیت در حل معضلات اجتماعی سازنده است
نصراصفهانی از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس خبرداد و گفت: تعامل بسیج با روحانیت در حل معضلات اجتماعی و فعالیت‌های فرهنگی مساجد بسیار مؤثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سرهنگ محمد نصراصفهانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان، ظهر امروز در نشست خبری رزمایش الی بیت المقدس نیروی مقاومت بسیج، با تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) با بیان اینکه رزمایش الی بیت المقدس نمایش اقتدار و توانمندی بسیج و یاد بسیجیان در دوران دفاع مقدس است، گفت: عنوان این رزمایش الی بیت المقدس است، عنوانی که هرساله رزمایشات بسیج مزین به این شعار مقدس است و دلیل آن سربازی بسیجیان در محضر امام زمان(عج) و نایب ایشان امام خامنه‌ای است.

وی در ادامه افزود: ملت ایران همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند عاشق مبارزه با اسرائیل هستند و اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهند دید، عامل نابودی اسرائیل ظلم و ستم آنها خواهد بود و ما بسیجیان آمادگی خود را در رزمایش برای مبارزه با رژیم صهیونسیتی اعلام می‌کنیم و هر زمان که فرمان جهاد از سوی فرمانده کل قوا اعلام شود، یگان‌های بسیج در مبارزه نهایی برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی شرکت و نقش آفرینی خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) بابیان اینکه تعامل بسیار خوبی با روحانیت وجود دارد، اظهار کرد: نیروی مقاومت بسیج ارتباط خوبی با حوزه های علمیه و مدیران و مسؤولان مدارس علمیه دارد و مشکل خاصی در این زمینه نیست، در مأموریت‌ها و برنامه‌های مختلف بهرحال شأن و منزلت طلاب را هم باید در عرصه فعالیت‌های بسیج در نظر داشت و توصیه أکید به پایگاه‌های بسیج برای یاری و حمایت امام جماعت در مساجد بر مبنای وحدت و ید واحد بودن داشته‌ایم و این همکاری و هم افزایی بسیار مؤثر بوده است.

سرهنگ نصر اصفهانی با بیان اینکه ۲۳ و ۲۴ آبان ماه مرحله نخست رزمایش برگزار می‌شود، عنوان کرد: روز ۵ آذر همایش عمومی بسیجیان با عنوان همایش اقتدار بسیج برگزار خواهد شد، مرحله اول با اجرای رزمایش و مرحله دوم با همایش حضور بسیجیان در شهر اصفهان، برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) خاطر نشان کرد: برنامه با فراخوانی بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت بسیج آغاز و پس از ستون کشی در سطح شهر اعزام به محل رزمایش و برنامه‌های رزمی برگزار خواهد شد و امیدوار هستیم دستاوردهای خوبی در این رزمایش کسب و موجب تقویت توانمندی بسیجیان شود.

وی با اشاره به امکان حضور اصحاب رسانه در محل رزمایش برای پوشش بخش‌هایی از رزمایش، تصریح کرد: برنامه‌های دفاعی و تاکتیک های رزم دفاعی، برنامه های مقابله با تهدیدات امنیتی، مقابله با حملات تروریستی و انتحاری، مباحث امنیتی و رزمایش شبانه در این رزمایش به نمایش گذاشته خواهد شد، آنچه بسیجیان در طول سال جاری و برنامه‌های گذشته تمرین کرده‌اند در این رزمایش مرور و تمرین می شود، و همه چیز بر مبنای سناریوهای تعیین شده پیش خواهد رفت.

سرهنگ نصر اصفهانی به فداکاری‌ها و تلاش‌های بسیجیان در طول سالهای پس از انقلاب اشاره کرد و گفت: در مرحله آبان ماه ۹ گردان بیت المقدس بسیج از ناحیه امام صادق(ع) هم زمان نواحی دیگر نیز در دیگر نقاط این رزمایش را برگزار خواهند کرد و ۱۱۰ گردان بیت المقدس مشغول به انجام رزمایش خواهند بود‌. در مرحله دوم دیگر یگان‌ها و گردانهای بسیج حضور خواهند داشت. روز جمعه در محل رزمایش صبحگاه اقتدار با حضور مسؤولان با حضور ۹ گردان برگزار خواهد شد./1304/303/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات