۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۶۲۶۸۸۰
به مدت دو روز برگزار می شود؛

نشست معاونان تهذیب حوزه های علمیه از فردا در آمل

نشست معاونان تهذیب حوزه های علمیه از فردا در آمل
نشست مشترک معاونان تهذیب حوزه های علمیه کشور از فردا به مدت دو روز در آمل برگزار می شود.
حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه حوزه علمیه مازندران در گفتگ و و با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از برگزاری نشست معاونان تهذیب سراسر کشور در آمل خبر داد.
 
وی با بیان این که این نشست صبح فردا در مدرسه علمیه امام حسن عسکری (ع) آمل برگزار می‌شود، افزود: در نخستین روز از این نشست، مدیران و معاونان تهذیب مدارس علمیه مازندران نیز حضور دارند.
 
حجت الاسلام طبرسی، تبیین برنامه‌های تهذیبی مدارس علمیه کل کشور را از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست دو روزه اعلام کرد و گفت: در این نشست ضمن بررسی وضعیت فعلی مباحث تهذیبی مدارس علمیه کشور، پیرامون تقویت این برنامه‌ها نیز تصمیماتی گرفته خواهد شد.
 
وی همچنین افزود: علاوه بر نشست‌های مشترک معاونان تهذیب که در نوبت‌های صبح و عصر برگزار خواهد شد، معاونان تهذیب استان‌های مختلف کشور نیز پس از پایان نشست‌های رسمی نیز با یکدیگر پیرامون مسائل تهذیبی حوزه‌های علمیه تبادل نظر خواهند داشت.
 
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران، بررسی برنامه‌های قرآنی مدارس علمیه و همچنین طرح سیر مطالعاتی شهید مطهری را جمله مهم‌ترین برنامه‌های روز دوم نشست معاونان تهذیب حوزه‌های علمیه استان اعلام کرد و گفت: مراسم اختتامیه این نشست دو روزه نیز پنج شنبه برگزار خواهد شد.
 
حجت الاسلام طبرسی با اشاره به این که در این نشست دوره گزارش‌ها و مصوبات نشست‌های دوره‌های قبل مورد بررسی قرار خواهد گرفت، بیان داشت: این نشست‌های مشترک فرصت مناسبی جهت بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه‌های تهذیبی در سطح مدارس و ارائه راهکار‌های لازم به منظور تقویت برنامه‌های مورد نظر است.
 
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که برنامه های تهذیبی مدارس علمیه از یک اهمیت و جایگاه خاصی در حوزه برخوردار است، خاطرنشان کرد: همه تلاش برنامه ریزان حوزه، تقویت این برنامه ها با هدف تربیت و پرورش طلابی مهذب و در تراز انقلاب اسلامی است.
 
وی با بیان این که افتتاحیه رسمی نشست معاونان تهذیب حوزه‌های علمیه کشور صبح فردا با حضور حجت الاسلام والمسلمین ملکی در مدرسه علمیه امام حسن عسکری (ع) آمل برگزار خواهد شد، بیان داشت: علاوه بر این در این نشست دو روزه مدیران کل قرآن و عترت حوزه‌های علمیه، مشاوره و خانواده و مدیر کل اخلاق معاونت تهذیب نیز حضور دارند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات