۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۶۲۶۸۸۱
امام جمعه خرم آباد:

وحدت مسلمانان راه مقابله با توطئه های دشمنان اسلام است

وحدت مسلمانان راه مقابله با توطئه های دشمنان اسلام است
امام جمعه بروجرد بر ضرورت حفظ و تقویت بین مسلمانان تأکید کرد و گفت: این مهم راه مقابله با دسیسه های دشمنان جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، بعدازظهر امروز در همایش هم اندیشی بزرگان، ریش سفیدان و سران طوایف روستاهای بخش مرکزی که در سالن دکتر زرین کوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد، با گرامیداشت هفته وحدت گفت: هفته وحدت فرصتی مناسب برای تقویت همدلی و وحدت بین مسلمانان است.

وی وحدت مسلمانان را رمز خنثی سازی توطئه های دشمنان خواند و افزود: وحدت و همدلی مسلمانان و شیعه و سنی موجب ترس و وحشت دشمنان است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به یکی بودن قرآن، پروردگار، قبله و واجبات و محرمات بین شیعه و سنی خاطرنشان کرد: وحدت بین آنان امری ضروری برای مقابله با دشمنان و کفار است.

وی در ادامه بر ضرورت فرهنگ سازی و مقابله با رواج درگیری ها در استان لرستان تأکید کرد و گفت: فرهنگ سازی و ارتقای ویژگی های اخلاقی لازمه تبیین این مهم است.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه از نزاع های دسته جمعی و درگیری ها به ویژه در مناطق روستایی باید جلوگیری شود، اظهار داشت: مبلغان در فعالیت های تبلیغی خویش می توانند در تقویت فرهنگ صلح و دوستی نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه ارزش های دینی و اخلاقی را باید در جامعه نهادینه سازیم، گفت: تبیین و ترویج ارزش ها راه مقابله با آسیب ها و مشکلات اجتماعی است.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: در سایه اخلاق و تبیین ارزش های دینی و الهی جلوی بسیاری از ناهنجاری ها گرفته خواهد شد و نباید از آن غافل شد، به ویژه در مناطق آسیب پذیر باید به مسائل اجتماعی بیشتر اهمیت داده شود./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات