۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۶۲۶۸۸۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

کمک به نیازمندان حرکت و هجرت الی الله است + فیلم

کمک به نیازمندان حرکت و هجرت الی الله است + فیلم
آیت الله نمازی گفت: هرحرکتی برای تأمین نیاز‌های نیازمندان حرکت و هجرت الی الله است و هیچ چیزی مانند شاد کردن مومن در نزد خدا محبوب نیست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی ظهر امروز در جلسه شورای زکات شهرستان کاشان گفت: جمع آوری زکات از سوی دست اندرکاران زکات استان اصفهان و شهرستان کاشان و هزینه برای بیماران و نیازمندان جامعه از اجر و پاداش زیادی برخوردار است.

وی افزود: جمع آوری زکات و کمک به بیماران و محرومین جامعه و دانش آموزان نیازمند و ایجاد شور و نشاط و شادی در بین نیازمندان سبب شادی و رضایت امام زمان (عج) است.

آیت الله نمازی گفت: در روایات می‌فرماید، ادخال سرور در قلب مومن سبب سرور امام زمان (عج) است و ادخال سرور در قلب امام زمان (عج) سبب ادخال سرور در قلب پیامبراکرم (ص) و ادخال سرور در قلب پیامبراکرم (ص) سبب شادی و رضایت خداوند است.

به گفته وی زکات دهنده و فعالان درعرصه جمع آوری زکات یک نوع داد و ستد و معامله مستقیم با خداوند سبحان دارند.

نماینده ولی فقیه در کاشان مبنای مکاتب آسمانی را براساس رحمت دانست و اظهار داشت: خداوند نیز درآیه ۱۰۷ سوره مبارکه انبیاء می‌فرماید، «وَ ما أَرْسَلْناکَ إِلاَّ رَحْمَةً لِلْعالَمینَ» رحمان و رحیم دو وصف از اوصاف حمیده خدای سبحان است که خداو براساس رحمت خودش انسان را آفرید و براساس رحمت خودش نیز امکانات و معاش انسان را فراهم می‌کند.

آیت الله نمازی گفت: مجموعه دست اندرکاران جمع آوری زکات باید مراقب باشند هر حرکتی که در جهت تأمین نیاز‌های نیازمندان انجام دهند حرکت و هجرت الی الله است و هیچ چیزی مانند شاد کردن مومن در نزد خدا محبوب نیست./۱۳۰۷/پ310/ب1
تعداد بازدید : 5

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات