۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۶۲۶۹۲۲
سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین:

اسرائیل با ترورها به‌دنبال خروج از بحران داخلی است

اسرائیل با ترورها به‌دنبال خروج از بحران داخلی است
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد: دشمن می‌خواهد از خون فلسطینی‌ها در بازی‌های داخلی خود بهره‌برداری کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، مصعب البریم سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌‌وگویی درباره رابطه بین ترور بهاء ابوالعطا فرمانده گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و ناکامی‌ها و شکست نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل برای تشکیل کابینه گفت: این عملیات بزدلانه برملاکننده مقاصد واقعی دشمن است که می‌خواهد از خون فلسطینی‌ها در بازیهای داخلی خود بهره‌برداری کند و با این عملیات بزدلانه و خیانتکارانه می‌خواهد برای خودش در بحران‌های داخلی‌اش راهی برای برون‌رفت ایجاد کند.

وی افزود: ما در جنبش جهاد اسلامی فلسطین به‌خوبی می‌فهمیم که دشمن چه فکری می‌کند و چه نقشه‌ای می‌کشد و به دشمن اجازه نخواهیم داد که از خون ما، ملت ما و فرماندهان مقاومت پلی برای اهداف خباثت‌آمیز خود در منطقه و در سرزمین اشغالی ما بسازد و مقاومت فلسطین پاسخی درخور خواهد داد و به این خونها وفادار خواهد بود و انتقام آنها را خواهد گرفت. مقاومت فلسطین و جهاد اسلامی فلسطین همچنان با خون شهدا و فرماندهان و سلاح‌ها و هرچه در توان دارد، در برابر این رژیم صهیونیستی جانفشانی خواهد کرد و همه توطئه‌های این رژیم علیه امت اسلامی و مقدسات آنها را خنثی خواهد کرد و با جانفشانی و نبرد و رویارویی، پرچم طرح و محور مقاومت در منطقه را در برابر طمع‌ورزی‌های صهیونیستی ــ آمریکایی همچنان بالا نگه خواهیم داشت. 

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره نقش نفتالی بنت وزیر جنگ جدید رژیم صهیونیستی در این ترورها گفت: تأکید می‌کنیم که سرنوشت بنت و سایر سران متجاوز این رژیم جنایتکار و غاصب همان سرنوشت جنایتکاران سابق این رژیم مثل شارون، رابین، نتانیاهو و لیبرمن خواهد بود. همه بلندپروازی‌های امنیتی آنها به صخره پایداری و مقاومت ملت فلسطین خورد و در هم شکسته شد. مشت آهنینی را که فلسطینی‌ها در غزه و کرانه باختری با ترور و پیگرد و بازداشت هدف قرار می‌دهند، نتوانسته است مقاومت فلسطین را از مقابله با طرح صهیونیست‌ها و اشغالگران بازدارد.

بزرگترین گواه این مدعا این است که مقاومت فلسطین با وجود این محاصره و محدودیت و حملات پیاپی رژیم اسرائیل توانسته است که به‌یاری خداوند و آمادگی خود و تکمیل ارکانش مرکز قدرت این رژیم یعنی شهر تل‌آویو را هدف قرار دهد و مقاومت همچنان خود را توسعه می‌دهد و آمادگی خود را حفظ می‌کند و توان خود را در وهله اول از خداوند و در وهله بعدی از ملت خود و امت اسلامی می‌گیرد. سران رژیم اشغالگر و نتانیاهو شکست خواهند خورد و پیامدهای این عملیات خطرناک خواهد بود و دشمن و سران آن، هزینه آن را خواهند پرداخت و دشمن، خود با شمشیر تجاوزگری که می‌خواهد ملت ما را به قتل برساند، به هلاکت خواهد رسید.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تأکید بر تعهد و پایبندی این جنبش به پاسخ به رژیم اسرائیل اضافه کرد:  برای همه کسانی که تلاش می‌کنند با وارونه جلوه دادن حقایق، داستانی ساختگی سرهم کنند و مظلومیت ملت فلسطین را زیر سؤال ببرند، باید بگویم که این حادثه و این عملیات و این ترور تأکید می‌کند که این دشمن است که همواره اقدام به تجاوزگری می‌کند. دشمن اگر حتی این جنایت ترور را مرتکب نمی‌شد، همچنان همان دشمن پلید و غاصب باقی خواهد ماند و ماهیت اشغالگری و جنایتکارانه و وحشیگرانه‌اش از بین نخواهد رفت زیرا همچنان خاک ما را در اشغال دارد و مقدسات ما را به سرقت می‌برد و مورد هتک حرمت قرار می‌دهد و مردم ما را به قتل می‌رساند و ما به پاسخ به این تجاوزگریها متعهد هستیم و این پیامی ملی و اخلاقی و انسانی است که از جانمان و زندگی خود و آینده کودکان و رهبران و امکانات و مقدسات خود دفاع کنیم. این پیامی اخلاقی و وظیفه‌ای شرعی و ملی و انسانی است که به‌طور قطع آن را انجام می‌دهیم و درک می‌کنیم که دشمن هزینه این جنایت را خواهد پرداخت و از ترجمه عملی این پیام صرف‌نظر نخواهیم کرد و این وظیفه‌ای در میدان نبرد است و گزینه‌ها پیشِ‌روی فلسطینی‌ها قرار دارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات