۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۶۲۶۹۲۸

مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان ترور رهبران مقاومت را محکوم کرد

مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان ترور رهبران مقاومت را محکوم کرد
مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان به دنبال ترور دو نفر از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین، این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، «مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان» روز سه‌شنبه در واکنش به ترور «بها ابوالعطا» فرمانده ارشد شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین و ترور «معاذ العجوری» از فرزندان «اکرم العجوری» عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی بیانیه‌ای صادر و آن را بشدت محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری یونیوز، مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان این بیانیه خود، جنایت رژیم صهیونیستی و ترور رهبران و فرماندهان مقاومت و غیرنظامیان در فلسطین و سوریه را محکوم کرد.

رژیم صهیونیستی امروز به صورت همزمان به نوار غزه و دمشق حمله کرد و دو نفر از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین را ترور کرد اما عملیات ترور دمشق در تحقق هدف ناکام ماند.

 در حمله به نوار غزه منزل ابوالعطا را هدف گرفت و وی را به همراه همسرش به شهادت رساند. در حمله دیگر رژیم صهیونیستی به منطقه «المزه» دمشق، «معاذ» فرزند «اکرم العجوری» از اعضای دفتر سیاسی جهاد اسلامی به شهادت رسید.

نیروهای مقاومت در نوار غزه هم در واکنش به این حملات رژیم صهیونیست، تل‌آویو و شهرک‌های صهیونیستی را با ده‌ها راکت هدف قرار دادند. مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایات تا کنون بیش از ۱۵۰ راکت و موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

منبع: فارس
ارسال نظرات