۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۶۲۶۹۴۵
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

پرهیز نهادهای حمایتی از گسترش فعالیت های اقتصادی

پرهیز نهادهای حمایتی از گسترش فعالیت های اقتصادی
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نهادهای حمایتی در شرایطی که افراد بی بضاعت و محروم با مشکلات عدیده ای مواجه هستند از گسترش فعالیت های اقتصادی خود پرهیز کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در مراسم اختتامیه همایش مدیران ارشد سازمان بهزیستی کشور با گرامیداشت هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام، گفت: پیامبر گرامی اسلام مظهر عدل و رحمت است.
 
وی، رحمت، عدل و انصاف را سه مسأله مهم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دانست و افزود: باید این سه اصل مهم در جامعه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
 
امام جمعه ساری با بیان این که اگر در جامعه به این سه اصل مهم توجه شود دیگر نیازی به قضا و عدالت نیست، خاطرنشان کرد: اگر رحمت، عدالت و انصاف در روابط اجتماعی و سیاسی مورد توجه قرار گیرد، جهان سرشار از رحمت خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که رحمت باید در همه لایه‌های فردی و اجتماعی جامعه گسترش پیدا کند، ادامه داد: در سایه توجه به این اصل مهم بسیاری از مشکلات جامعه ما رفع خواهد شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که با گسترش و تقویت رحمت در جامعه بسیاری از مشکلات اجتماعی و هزینه‌های زندگی ما نیز کاهش پیدا خواهد کرد، گفت: فراگیر شدن رحمت در جامعه به ویژه در برخورد مسؤولان با ارباب رجوع بسیاری از مشکلات را کاهش خواهد داد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به رسالت مهم نهاد‌های حمایتی در رفع مشکلات افراد بی بضاعت و محروم جامعه اشاره کرد وافزود: در چنین شرایطی نباید فعالیت‌های اقتصادی چنین نهاد‌های گسترش پیدا کند.
 
وی با بیان این که باید فرهنگ رحمت و خیرخواهی برای همنوع در جامعه اسلامی بیشتر گسترش پیدا کند، افزود: کمک به محرومان و ضعفا به طور حتم موجب خشنودی خداوند متعال خواهد شد.
 
امام جمعه ساری با تأکید براین که ظلم در حق محرومان و دردمندان جامعه عواقب سنگینی با خود به همراه خواهد داشت، بیان داشت: خدمت به مردم محروم و مستضعف جامعه از سوی سازمان بهزیستی نعمتی ارزشمند است که باید قدردان آن بود./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات