۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۶۲۶۹۷۰

نخبگان ایثارگر طلبه و روحانی تجلیل شدند

نخبگان ایثارگر طلبه و روحانی تجلیل شدند
در همایش تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر استان قم از نخبگان ایثارگر طلبه و روحانی شاهد و ایثارگر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سیدجواد هاشمی در همایش تجلیل از نخبگان شاهد و ایثار گر استان قم که پیش از ظهر امروز در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد با تبریک میلاد پیامبراکرم(ص) و امام صادق(ص) اظهار کرد: 450 نخبه ایثارگر و شاهد در استان قم حضور دارند که اکثر آنها از طلاب و فضلای حوزه علمیه هستند.

رییس بیناد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: 120 نفر از نخبگان  روحانی  و شش نفر نیز مجتهد هستند که آیت الله گرامی در میان آنها قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: شکوه و عظمت امروز جمهوری اسلامی این نخبگان و فرهیختگانی هستند که در حوزه علمیه در زمینه متون علمی و فرهنگی فعالیت چشمگیری دارند؛ اگر روزی این عزیزان در میدان های مین فعالیت می کردند امروزه نیز در صحنه ای تلاش می کنند که استکبار جهانی قصد دارد آن را نابود کند.

گفتنی است در پایان همایش نیز از حجج اسلام علی محمدی دلدانی ایثار گر آزاده، عضو هیأت علمی دانشگاه و مؤلف چندین کتاب، حسین عندلیب فرزند آزاده دارای دو دکترا از حوزه و دانشگاه، مؤلف 13 کتاب و 40 مقاله علمی درسطح ملی و بین المللی و استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم،  تجلیل شدند.

همچنین حجج اسلام سید محمود طیب حسینی جانباز، دارای دکترای علوم و قرآن حدیث از دانشگاه قم، عضو هیأت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، مؤلف 15 کتاب، برگزیده برتر کتاب جمهوری اسلامی در سال 91 و دو کتاب سال حوزه، امیررضا اشرفی جانباز 30 درصد، دکترای علوم قران و حدیث دانشگاه قم، عضو هیأت علمی دانشگاه قم با درجه دانشیار، ارائه دهنده 20 مقاله علمی، مؤلف سه جلد کتاب و دارای پایان نامه برتر جهاد دانشگاهی در همایش نخبگان شاهد و ایثارگر استان قم تقدیر شدند./1324/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
مصطفی رستمی
ارسال نظرات