۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۲۶۹۸۲

برگزاری المپیاد علمی طلاب مدرسه علمیه خاتم الانبیا

برگزاری المپیاد علمی طلاب مدرسه علمیه خاتم الانبیا
حجت الاسلام افشار از برنامه ریزی برای برگزاری المپیاد علمی و جشنواره علامه حلی درون مدرسه‌ای خبر داد.
حجت الاسلام افشار، معاون پژوهش مدرسه خاتم الانبیا اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فعالیت‌های محدود پژوهش، گفت: برای طلاب پایه اول کارگاه‌های تخصصی تمرین صرف و نحو با حضور استاد مشاور حل تمرین در مدرسه برگزار شده است.

معاون پژوهشی مدرسه علمیه خاتم الانبیا اهواز افزود: برای پایه‌های بالاتر کارگروه‌های مشاوره اصول فقه و فلسفه با محوریت کتاب بدایه با حضور اساتید و تدریس دروس و حل تمرین برگزار می‌شود.

حجت الاسلام افشار اظهار داشت: کارگاه‌های مقاله نویسی، جزوه نویسی در سال تحصیلی گذشته و جاری برای طلبه‌ها برگزار شده است، از سوی دیگر برای تجهیز و راه اندازی کتابخانه تخصصی در مدرسه یک سری کتاب خریداری و کتابخانه در سال تحصیلی ۹۸ ـ ۹۷ افتتاح شد.

وی درباره فعالیت‌های مدرسه در نیمسال دوم تحصیلی، بیان داشت: برای دو اردوی علمی برنامه ریزی شده که یکی از آن‌ها المپیاد علمی و دیگری جشنواره علامه حلی درون مدرسه‌ای است.

معاون پژوهشی مدرسه علمیه خاتم الانبیا اهواز گفت: طلاب مدرسه در دوره حوزه و طلبه‌های انقلابی شرکت کردند، مدرسه جلسات مباحثه‌ای با محوریت بیانیه گام دوم و حوزه انقلابی برای طلاب پایه ۶ و ۷ بر گزار کرد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات