۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۲۷۰۰۲

برگزاری دوره هویت طلبگی در مدرسه خاتم الانبیا اهواز

برگزاری دوره هویت طلبگی در مدرسه خاتم الانبیا اهواز
معاون تهذیب مدرسه خاتم الانبیا اهواز از برگزاری دوره هویت طلبگی و اردوی برون استانی به مشهد مقدس خبر داد.
حجت الاسلام نریموسایی، معاون تهذیب مدرسه خاتم الانبیاء اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه دو طلبه مدرسه (محمدامین کاشی ساز، مهرداد بیگدلی) با حضور در مدرسه امام خامنه‌ای و شرکت در مراسم عمامه گذاری، به دستان آیت الله موسوی جزایری معمم شدند، اظهار داشت: برپایی ایستگاه صلواتی و مولودی خوانی به مناسبت ۱۷ ربیع الاول (۲۱ تا ۲۳ آبان) با حضور طلاب، اساتید و کادر مدرسه برگزار می‌شود.

معاون تهذیب مدرسه خاتم الانبیاء اهواز با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی اخلاق عنوان داشت: مراسمات عزاداری به مناسبت شهادت ائمه اطهار در طول سال تحصیلی برگزار شده است ضمن اینکه جلسه مدح اهل بیت (ع) به مناسبت آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) برگزار گردید.

حجت الاسلام نریموسایی با اشاره به احتمال برگزاری دوره بینش مطهر در طول سال جاری بیان داشت: طرح جامع تربیتی از سوی مرکز مدیریت به معاونت ابلاغ شده تا برای هر هفته موضوعات تربیتی در نظر گرفته شوند.

وی با بیان اینکه تهیه موضوعات تربیتی و علمی نصب العین قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: دوره‌ای با عنوان هویت طلبگی در ۴ جلسه برگزار می‌شود که تاکنون دو جلسه از آن با حضور حجت الاسلام نبی زاده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شده است.

معاون تهذیب مدرسه خاتم الانبیاء اهواز از برگزار اردوی درون استانی به باغملک و برون استانی به مشهدمقدس در نیسمال دوم تحصیلی خبر داد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات