۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۶۲۷۰۲۴
در سینما نخل آبادان برگزار می‌شود؛

گردهمایی قرآنی سران عشایر عرب و بزرگان اقوام آبادان

گردهمایی قرآنی سران عشایر عرب و بزرگان اقوام آبادان
حجت الاسلام رویوران از برگزاری گردهمایی قرآنی سران عشایر عرب و بزرگان اقوام مختلف آبادان در سینما نخل خبر داد.
حجت الاسلام عادل رویوران، رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری گردهمایی سران عشایر عرب و بزرگان اقوام مختلف آبادان بیان داشت: ۵۰ نفر از سران عشایر عرب عراق و ۵ نفر از سران عشایر کویت در این گردهمایی حضور خواهند داشت، به واقع یک گردهمایی بین المللی با حضور بزرگان عشایر سه کشور ایران، کویت و عراق برگزار می‌شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان با بیان اینکه گردهمایی مذکور با محوریت قرآن است، اظهار داشت: ۱۸۰ نفر از بزرگان عشایر خوزستانی را دعوت کردیم، این گردهمایی دوشنبه ۲۷ آبان در سینما نخل آبادان برگزار می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سخنران ویژه گردهمایی است، تصریح کرد: امضای تفاهم نامه میان اداره تبلیغات اسلامی آبادان، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و شورای سران عشایر و بزرگان اقوام جنوب خوزستان و آستان حرم حضرت امام حسین (ع) یکی از نکات بارز همایش است.

حجت الاسلام رویوران با بیان اینکه قاسم الابراهیمی، معاون فرهنگی عتبه امام حسین (ع) از کشور عراق دیگر مهمان گردهمایی است، ادامه داد: اتحاد میان اقوام ایرانی و عشایر عرب، تجدید بیعت عشایر غیور عرب خوزستان با رهبرانقلاب دیگر برنامه همایش است ضمن اینکه عشایر عرب نیز لوح و هدیه‌ای را برای رهبری آماده کردند تا در گردهمایی اهدا شود.

وی گفت: شیوخ عشایر عرب طوماری امضا کردند و در آن دیدار با رهبر انقلاب را خواستار هستند که در مراسم به حجت الاسلام والمسلمین قمی به عنوان نماینده رهبری اهدا می‌شود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات