۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۲۷۰۴۱
امام جمعه نورآباد:

احیای کارکرد مساجد نیاز جامعه امروز است

احیای کارکرد مساجد نیاز جامعه امروز است
امام جمعه نورآباد بر ضرورت تقویت کارکرد مساجد در جامعه تأکید کرد و گفت: در این راستا می توان از ظرفیت کانون های مساجد بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی اکبر جمیاری، امام جمعه نورآباد، ظهر امروز در دیدار مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با گرامیداشت هفته وحدت گفت: وحدت مسلمانان مهم ترین عامل مقابله و خنثی سازی توطئه های دشمنان است.

وی بر ضرورت تبیین و ترویج وحدت در جامعه تأکید کرد و افزود: نهادینه سازی این مهم راه حل رفع مشکلات جامعه و مردم است.

حجت الاسلام جمیاری در ادامه به فعالیت مؤثر کانون های فرهنگی هنری در تربیت نسل امروز اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت این کانون ها در روشنگری، بصیرت بخشی و مصون سازی جوانان در برابر دسیسه های فرهنگی دشمنان مؤثر است.

وی بر ضرورت احیای کارکرد مساجد تأکید کرد و اظهار داشت: این امر در خنثی سازی توطئه های دشمن و هدایت دینی مردم نقش آفرین است.

امام جمعه نورآباد با بیان اینکه برنامه های کانون مساجد باید تقویت شود، اذعان داشت: این برنامه ها باید در راستای خنثی سازی توطئه فرهنگی دشمنان باشد.   

وی کانون مساجد را ظرفیتی عظیم برای تربیت نسلی انقلابی خواند و افزود: با جذب حداکثری جوانان و نوجوانان در کانون ها و مساجد می توان در انجام این رسالت تربیتی ایفای نقش کرد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات