۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۲۷۰۴۹
امام جمعه پلدختر:

وحدت رمز پیروزی و مهم ترین عامل تداوم راه انقلاب است

وحدت رمز پیروزی و مهم ترین عامل تداوم راه انقلاب است
امام جمعه پلدختر با اشاره به نقش وحدت در خنثی کردن توطئه دشمنان، گفت: وحدت رمز پیروزی انقلاب بود و در جامعه امروز نیز عامل تداوم راه انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید‌محسن موسوی، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر به مناسبت هفته وحدت گفت: حفظ و تقویت وحدت نیاز جهان اسلام و سد راه توطئه های دشمنان است.

وی بر ضرورت تقویت وحدت و همدلی در جامعه امروز تأکید کرد و افزود: وحدت و همدلی سبب پیروزی انقلاب شد و این مهم امروز نیز در تداوم راه انقلاب نقش آفرین است.

پیامبر مظهر وحدت است

امام جمعه پلدختر  پیامبر(ص) را منادی و مظهر وحدت مسلمانان خواند و اظهار داشت: دشمن با پیش گرفتن دسیسه ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی به دنبال پیاده کردن توطئه های شوم خود است، با حفظ و تقویت این وحدت باید نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

سپاه مظهر اقتدار و افتخار نظام است

وی در ادامه سپاه پاسداران را مظهر اقتدار، افتخار نظام، عامل عزت و الگوی خودباوری و خودکفایی خواند و یادآور شد: سپاه پاسداران از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و امروز نیز دژ مستحکمی در برابر دشمنان است.

حجت الاسلام موسوی از سپاه به عنوان بازوی مسلح انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: عملیات موفق این نهاد انقلابی خنثی کننده توطئه های دشمن و موجب اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.

وی با اشاره به رسالت سپاه در تداوم راه انقلاب اظهار داشت: موفقیت سپاه در خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مایه افتخار است./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات