۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۶۲۷۰۷۵
خامه یار:

بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز برگزار می شود

بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز برگزار می شود
رییس ستاد اقامه نماز استان قم از برگزاری بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با موضوع پیوند مدرسه و نماز خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، محمد خامه یار رییس ستاد اقامه نماز استان قم، صبح امروز در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز اظهار داشت: موضوع اجلاس امسال پیوند مدرسه و نماز است.

وی با تأکید بر سرمایه گذاری فرهنگی بر روی نسل جوان ادامه داد: دانش آموزان و مدرسه سرمایه ارزشمندی محسوب می شوند و هر چقدر در این زمینه کار و فعالیت انجام دهیم در آینده شاهد به ثمر نشستن آن خواهیم بود.

رییس ستاد اقامه نماز استان قم از برگزاری برنامه های مختلفی در سطح کشور همزمان با اجلاس بیست و هشتم در استان گلستان خبر داد و خاطر نشان کرد: برنامه ها و نشست های مختلفی برای دانش آموزان و اولیای آن ها در نظر گرفته شده است و با تجمیع دانش آموزان چند مدرسه برنامه های نمازی خوبی اجرا می شود.

وی ادامه داد: در استان قم مدرسه ای بدون نمازخانه نداریم؛ بعضی روستاهای استان قم فاقد مسجد بود که بحمدلله مساجدی در این روستاها ساخته شده است. هم چنین در ورزشگاه ها  هم سعی بر اقامه نماز داریم؛ ایجاد نمازخانه در همه ادارات استان از بقیه کارهایی است که در دستور کار است.

خامه یار با اشاره به برگزاری جشن تکلیف در مدارس تصریح کرد: ما سعی داریم علاوه بر حفظ وضع موجود، سرمایه نسل جوان را برای آینده تربیت کنیم که به نماز اهتمام داشته باشند. کارهای نکرده بسیاری وجود دارد که باید همه تلاش کنیم که این واجب و فریضه الهی در همه کشور اقامه شود.

وی پیوند بین مدرسه و مسجد را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: در دیدار اخیر با مقام معظم رهبری ایشان اقامه نماز در بین دانش آموزان و نسل جوان را بسیار پر اهمیت دانستند و در پیام خود نیز بر این امر تأکید کردند.

ارسال نظرات