۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۶۲۷۰۸۸
واکنش آیت الله نوری همدانی به حاشیه سازی‌های رییس جمهور؛

به جای حاشیه سازی و تهیه خوراک برای دشمن از درد و رنج مردم کم کنید

به جای حاشیه سازی و تهیه خوراک برای دشمن از درد و رنج مردم کم کنید
حضرت آیت الله نوری همدانی به حاشیه سازی‌های اخیر رییس جمهور واکنش نشان داد و گفت: مسؤولان باید ازدرد و رنج مردم کم کنند نه اینکه با حاشیه سازی سبب افزایش غم مردم شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی عصر امروز در دیدار حجت الاسلام بهرامی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح، به حاشیه سازی های اخیر برخی مسؤولان واکنش نشان داد و گفت: مسؤولان با هم وحدت داشته باشند و اختلافات را به میان مردم و جامعه نكشانند، مسؤولان باید از درد و رنج مردم كم كنند نه اینكه با حاشیه سازی سبب افزایش غم مردم شوند.

وی خطاب به برخی مسؤولان تأکید کرد: به جای حاشیه سازی و حرفهای اختلافی، به مردم برسید و وظیفه خودتان را انجام دهید؛ مردم از نظر معیشت و اقتصاد مشكل دارند و جوانان كار و ازدواج می خواهند، بروید وقت خود را صرف مردم كنید.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: مردم به ما مراجعه می كنند چرا شما درباره مشکلات حرف نمی زنید، مردم بدانند ما ازگرانی و تورم و اقتصاد تا دیركرد بانك ها تذکر می دهیم اما برخی مسؤولان توجه ندارند.

وی در ادامه با قدردانی از اقدامات دستگاه قضا در مبارزه با فساد اضافه کرد: امروزقوه قضائیه به شدت درحال مبارزه با فساد است و اقدامات دستگاه قضا در مردم امید ایجاد كرده است و رییس قوه قضاییه هم شبانه روزی تلاش می كند، ما از قوه قضاییه درمبارزه با فساد حمایت می كنیم و نباید این قوه تحت تأثیرحاشیه سازی ها قرار گیرد.

این مرجع تقلید تصریح کرد: ما ازهمه مسؤولان در دستگاه های مختلف كه به فكر مردم باشند و برای حل مشكلات حمایت می كنیم؛ در شرایط امروز مسؤولان باید وحدت داشته باشند و اختلاف را كنار بگذارند و برای دشمن خوراك درست نكنند، مسؤولان تنها باید به فكر خدمت باشند و حول محور رهبری وحدت کلمه داشته باشند.

حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین در ابتدای این دیدار با تبریک میلاد پیامبر اكرم(ص) و امام صادق(ع) یكی از فلسفه های رسالت انبیاء برقرار قسط و عدل دانست و گفت: ایجاد انقلاب اسلامی برای این نبود كه عده ای بروند و عده دیگر بیایند بلكه هدف تغییر فرهنگ و ایجادعدالت بود و باید همه برای برقراری این موضوع تلاش كنیم.

وی اصل انقلاب و نظام را اسلام، ولایت فقیه و مردم دانست و افزود: این انقلاب ثمرات و بركات فراوانی داشت و دارد و مردم بدانند روز به روز این انقلاب در حال پیشرفت است، هركس در هر مقام و موقعیتی كه باشد ولی بخواهد مردم را با القای مسائلی ناامیدكند خیانت کرده است.

محمد قمین
ارسال نظرات