۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۶۲۷۰۹۵
تاجیک:

پنجمین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر در قم برگزار می شود

پنجمین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر در قم برگزار می شود
مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قم گفت: حضور تمامی سلایق و گرایشات فکری، سیاسی و فرهنگی سبب تضارب برکت و رشد و حرکت رو به جلوی تولیدات رسانه ای می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، مهدی تاجیک مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قم، در نشست خبری که بعد از ظهر چهارشنبه در خانه شهیدان زین‌الدین در قم برگزار شد با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر، اظهار داشت: این جشنواره همزمان با سراسر کشور در قم نیز برگزار می شود. حوزه تولیدات رسانه، اعم از خبری و غیر خبری است.

وی در ادامه افزود: در دوره قبل افتخار داشتیم که از حضور خبرنگاران در امور اجرایی، داوری و ارسال آثار بهره مند شویم و خبرنگاران باید این جشنواره را از خودشان بدانند. سال گذشته یک حرکت متفاوت ایجاد شد و با استفاده از ظرفیت خود خبرنگاران و اهلی رسانه شاهد استقبال چشمگیری بودیم که درخواست داریم در این دوره هم این روند رو به پیشرفت و ارتقا باشد.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قم حضور فعال جامعه مخاطب در عرصه های مختلف را وظیفه اصلی بسیج رسانه عنوان و خاطر نشان کرد: یکی از روش ها برای بهره گیری از این ظرفیت ها، برگزاری جشنواره است.

وی یکی از مزیت های این جشنواره را رقابت سالم دانست و گفت: هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ کیفی برای رسانه ها این سنجش اتفاق می افتد و سبب ارتقا و پیشرفت تولیدات رسانه ای می شود. در شورای سیاستگذاری به بحث کیفیت خبر و رسالت های جامعه خبری و خبرنگاری توجه ویژه ای شده است.

تاجیک با بیان اینکه وجه تسمیه این جشنواره به صحابی پیامبر(ص) و امام علی(ع) به دلیل ویژگی های خاص ایشان است، اضافه کرد: ویژگی هایی نظیر صراحت، صداقت، شجاعت و آزادگی در ایشان وجود دارد که در رسالت خبری هم ضروری و مورد نیاز است.

وی در انتهای صحبت های خود باز هم از اهالی رسانه برای حضور در تمامی بخش های این جشنواره دعوت کرد و گفت: حضور تمامی سلایق و گرایشات فکری، سیاسی و فرهنگی سبب تضارب برکت و رشد و حرکت رو به جلوی تولیدات رسانه ای می شود.

ارسال نظرات