۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۶۲۷۱۰۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

آمریکا با ادعای خیرخواهی به دنبال فریب افکار عمومی است

آمریکا با ادعای خیرخواهی به دنبال فریب افکار عمومی است
آیت الله ری شهری با بیان اینکه آمریکا با ادعای خیرخواهی به دنبال فریب افکار عمومی است، گفت: سعادت و خیر را می توان در مسیر انقلاب جستجو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری نماینده مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امروز پیش از آغاز درس خارج که مدرسه علمیه همین آستان مقدس برگزار شد، گفت: اگر کسی به مراتب والای سداد رسید و لباس نفوذناپذیر تقوا زیور جان او شد این فرد صلاحیت دارد در زمره اهل رشاد قرار گیرد.

وی درخصوص ادله رشاد، ابراز کرد: مقصود از رشاد راه درست زندگی کردن است؛ انسان در زندگی و مسیر درست است که می تواند به رشد و سعادت دست یابد.

آیت الله ری شهری درباره ویژگی های ادله رشاد، ابراز کرد: یکی از نشانه های ادله رشاد، اهل سداد بودن است؛ در قرآن کریم خداوند دو مرتبه از لفظ رشاد استفاده می کند که یکی از آنان اشاره به ادعای مرشدی کردن فرعون است و دیگری مربوط به مومن آل فرعون می شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: فرعون با بیان این مطلب که اجازه بدهید من موسی را به قتل برسانم تا مبادا دین شما را تغییر دهد و گمراهتان کند خود را مرشد و خیرخواه معرفی می کند.

وی افزود: فرعون برای گمراه ساختن مردم خطاب به آنان گفت: من از این بیم دارم که با تغییر دین شما در زمین فساد ایجاد شود؛ براساس این آیه انسان باید اهل رشاد را بشناسد و بداند کدام کلام حقیقت است.

آیت الله ری شهری در پایان خاطرنشان کرد: امرور تشخیص حق از باطل کمی پیچیده است به گونه ای که آمریکا از یک سو خود را مرشد و خیرخواه مردم معرفی می کند از سوی دیگر انقلاب و تنها کسانی می توانند در دام کذابان گرفتار نشوند که اهل سداد را بشناسند./813/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات