۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۶۲۷۱۰۱
تا 16 آذرماه ادامه دارد؛

مسابقه کتابخوانی ملی «قرآن و امام مهدی(عج)»+نسخه الکترونیکی

مسابقه کتابخوانی ملی «قرآن و امام مهدی(عج)»+نسخه الکترونیکی
مسابقه کتابخوانی ملی با محوریت کتاب «قرآن و امام مهدی(عج)» نوشته محسن قرائتی به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) به مناسبت ایام نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) مسابقه کتابخوانی ملی با محوریت کتاب «قرآن و امام مهدی(عج)» را برگزار می نماید.

این مسابقه شامل 12 سؤال چهار گزینه ای بوده که از متن کتاب استخراج شده است و شرکت کنندگان می بایست گزینه های صحیح را به صورت یک عدد 12 رقمی از چپ به راست به شماره 30001366 پیامک نمایند.

جوایز این مسابقه عبارت از 10 جایزه پنج میلیون ریالی، 10 جایزه سه میلیون ریالی، 10 جایزه دو میلیون ریالی، 10 جایزه یک میلیون ریالی می باشد.

علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه تا 16 آذرماه (ولادت امام حسن عسکری – ع - ) فرصت دارند تا با مطالعه کتاب «قرآن و امام مهدی(عج)» نوشته محسن قرائتی در این مسابقه شرکت نمایند.

شایان ذکر است علاقه مندان شرکت در مسابقه به پرتال جامع مهدویت به نشانی MAHDAVIAT.IR مراجعه و یا گزینه های صحیح را به صورت یک عدد 12 رقمی از چپ به راست به شماره ذکر شده ارسال نمایند.

این مسابقه به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و با همکاری ستاد اقامه نماز و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار خواهد شد.

برای دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب روی اینجا کلیک کنید. /۸۲۲/ن ۶۰۳/ش

مهدی فلاحی
ارسال نظرات