۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۶۲۷۱۰۸
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

وحدت رمز نابودی اختلافات و خنثی کننده فتنه در کشورهای اسلامی است

وحدت رمز نابودی اختلافات و خنثی کننده فتنه در کشورهای اسلامی است
آیت الله اراکی با تاکید بر اینکه وحدت می تواند ملت های مسلمان را در کنار یکدیگر نگه دارد، گفت: وحدت رمز نابودی اختلاف و فتنه در کشورهای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، چهارشنبه شب در حاشیه مراسم تجدید میثاق مهمانان سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب، گفت: باید مروج فرهنگ وحدت در جهان اسلام باشیم.

وی مراسم تجدید میثاق اعضای کنفرانس وحدت اسلامی با آرمان های امام راحل را بیعتی مجدد و بیانگر ادامه دار بودن راه امام خمینی(ره) بیان کرد و ادامه داد: امیدوار هستیم با هدایت های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب با قوت و قدرت این راه را ادامه دهیم.

آیت الله اراکی با اشاره به شعار سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، ابراز کرد: امسال کنفرانس وحدت با شعار وحدت امت اسلامی، دفاع از مسجد الاقصی خواهد بود که از 23 آبان ماه با سخنرانی رییس جمهور آغاز می شود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: همچنین در سالروز میلاد با سعادت پیامبراکرم(ص) مهمانان سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی از 81 کشور، به دیدار رهبر معظم انقلاب مشرف می شوند.

وی با اشاره به اینکه در این کنفرانس 20 نشست در مدت 3 روز برگزار می شود، اظهار داشت: نمایندگان کشورهای اسلامی در نشست های تخصصی شرکت و نظرات خود را ارائه خواهند کرد.

آیت الله اراکی با تاکید بر اینکه وحدت می تواند ملت های مسلمان را در کنار یکدیگر نگاه دارد، خاطرنشان کرد: وحدت رمز نابودی اختلاف و فتنه در کشورهای اسلامی است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات