۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۶۲۷۱۱۸
جانشین فرمانده‌کل سپاه:

مؤلفه های قدرت ایران با زمان پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست

مؤلفه های قدرت ایران با زمان پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست
دریادار فدوی با مقایسه دستاوردهای انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی گفت: مولفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران با زمان پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده‌کل سپاه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر مکرم اسلام(ص) اظهار داشت: انسان هر وقت در کردستان حضور پیدا می‌کند و هر زمان از این خطه سخن به میان می‌آید، باید ابتدا یاد و خاطره بزرگ مردان و جوانمردانی که بیش از 40 سال در این دیار حضور داشتند، ایستادگی و جانفشانی کردند و شهید شدند، گرامی داشته شود.

جانشین فرمانده‌کل سپاه با تاکید بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب تصریح کرد: بسیاری از بزرگان سپاه همچون شهیدان بروجردی، کاظمی، همت، خرازی در خطه کردستان حضور داشته و افتخار شهادت نصیبشان شد.

سردار فدوی با اشاره به ایستادگی رزمندگان در برابر دشمنان گفت: از همان روزهای اول انقلاب تاکنون، نظام جمهوری اسلامی براساس و مبنای قرآن و مبارزه با کفر و استکبار پیش رفته و همواره پیروز بوده است.

وی در ادامه با اشاره به رخدادهای شکل گرفته در دوران دفاع مقدس و حمایت و پشتیبانی جبهه دشمنان از رژیم بعث، اظهار کرد: استکبار جهانی در سال 65 متوجه شدند که صدام موفقیتی برای آنها ندارد و از پس کار برنمی‌آید خودشان در کربلای 5 مستقیم با ما وارد درگیری شدند و پس از جنگ 8 ساله نیز دشمنی آنان با ایران تمام نشد و در ابعاد گسترده تری ادامه پیدا کرد.

جانشین فرمانده‌کل سپاه با بیان اینکه استکبار جهانی بیش از 40 سال با ایران دشمنی داشته، به نقشه‌ها و توطئه‌های آنان اشاره کرد و گفت: پارامترهای کنونی قدرت ایران با زمان پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست و آنان فهمیده اند که ریشه‌های انقلاب محکم‌تر از این است که با توطئه های آنان به خطر بیافتد.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی با استکبار جهانی قابل مقایسه نیست، عنوان کرد: با نگاهی گذرا متوجه خواهیم شد که ما در سال 57 در کجا قرار داشتیم الان کجا هستیم، استکبار جهانی کجا بود و در حال حاضر کجا قرار دارد اما این معادله برای آنها قابل فهم نیست.

دریادار فدوی در ادامه تصریح کرد: نتایج حاصله، نتیجه عمل به وعده‌های خداوند است و این موفقیت از صدر اسلام تاکنون وجود داشته و همچنان ادامه دارد و تقدیم بیش از 200 هزار شهید یکی از ادله‌های قوی و شاخص‌های بزرگ برای اثبات این امر مهم است.

وی افزود: شهید شدن رزمندگان و پاسداران انقلاب اسلامی مربوط به روزهای اول انقلاب نیست بلکه از آن روزها آغاز شده و شهادت همچنان ادامه دارد.

سردار فدوی یادآور شد: در همه وعده‌های خداوند شرط وجود داشته اما شروط را باید بندگان خدا به‌جای آورند که خوشبختانه شروط در انقلاب و نظام اسلامی انجام شده و بهترین نتایج رقم خورده است.

جانشین فرمانده‌کل سپاه در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و گرفتاری مردم کشور نتیجه کم‌کاری است، افزود: اگر پای کار می‌رفتیم، قطعاً گرفتاری‌ها با عمل به وعده‌های خداوند حل می‌شد.

وی گفت: رزمندگان اسلام در کارهای سخت در میدان حاضر و با عمل به وعده‌های خداوند جانشان را فدا کردند که اگر در این شرایط کنونی نیز با اخلاص به میدان می‌رفتیم، به گرفتاری‌ دچار نمی‌شدیم.

سردار فدوی بیان کرد: امروز در خارج از مرزهای کشور هر ملتی که براساس و مبانی انقلاب اسلامی پای کار رفته‌ در برابر دشمنانشان پیروز شده‌اند.

جانشین فرمانده‌کل سپاه با بیان اینکه سپاه در حوزه‌های مختلف برابر نیاز انقلاب اسلامی فعالیت دارد؛ یادآور شد: در آخرین دیدار فرماندهان سپاه با رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایشان 8 عرصه را عنوان کردند و دستور فرمودند که نباید در جایی کاری بر روی زمین بماند.

وی تصریح کرد: سپاه‌های استانی در تمام این حوزه ها حضور فعال داشته و باید کارها به نحو مطلوب انجام شود.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: سردار حسینی فرمانده جدید سپاه استان 10 سال در سپاه ایلام و قبلاً در این خطه خدمت کرده و امیدواریم امروز که توفیق خدمت در خطه کردستان نصیبش شده، عاقبت به خیر شود.

جانشین فرمانده‌کل سپاه در پایان تصریح کرد : سردار رجبی نیز یکی از فرماندهان خوب سپاه است که همچنان در قرارگاه استانی شهید شهرامفر باقی خواهد ماند و در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیز از وی استفاده می‌شود.

محمد قمین
ارسال نظرات