۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۶۲۷۱۲۳
امام جمعه موقت کاشان:

پیروزی بر دشمن نیازمند بصیرت، اتحاد و وحدت است + فیلم

پیروزی بر دشمن نیازمند بصیرت، اتحاد و وحدت است + فیلم
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: برای پیروزی بر دشمن بیش از هر چیزی نیاز به بصیرت، اتحاد و وحدت است چرا که اگر بصیرت نباشد حضور به موقع و آگاهانه در صحنه نخواهد بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در دیدار بسیجیان کاشان با خانواده شهید دقیقی که در مسجد جامع کاشان برگزار شد، با تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)، گفت: یکی از اقدامات پیامبراکرم (ص) تقویت وحدت بین مسلمانان بود.

وی ایجاد پیمان برادری بین قبیله اوس و خزرج، احداث مسجد برای ایجاد وحدت، تأکید بر نماز جماعت و تأسیس نماز وحدت آفرین جمعه را از جمله اقدامات پیامبراکرم (ص) برای تحکیم وحدت بین مسلمانان نام برد.

حجت الاسلام اسلامی تبار از تقویت وحدت به عنوان یکی از اقدامات پیامبراکرم (ص) در برابر دشمنان اسلام نام برد و اضافه کرد: امروز ما نیز به مانند دوره پیامبر اکرم (ص) برای حفظ انقلاب اسلامی نیاز به وحدت داریم، چرا که انقلاب اسلامی ایران برگرفته از انقلاب پیامبراکرم (ص) است.

وی ادامه داد: انقلاب پیامبراکرم (ص) یک انقلاب توحیدی بود و ماهیت و حقیقت انقلاب اسلامی ایران نیز مشابه انقلاب پیامبر و شعبه‌ای از انقلاب پیامبراکرم (ص) است و نیاز به وحدت بین مردم است.

امام جمعه موقت کاشان گفت: امروز هرکس به هر بهانه‌ای حتی با استفاده از جایگاه اهل بیت (ع) به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین امت اسلامی باشد خیانت کرده است.

وی افزود: افرادی که به نام ولایت و ائمه اطهار (ع) به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین امت اسلامی هستند یا دوست نادان و یا دشمن نادان هستند.

حجت الاسلام اسلامی تبار از استقامت در برابر دشمن به عنوان یکی از اقدامات پیامبر اکرم (ص) برای ایجاد وحدت بین امت اسلامی نام برد و افزود: بعد از جنگ سخت در برابر دشمن امروز میدان مبارزه از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر کرده است و برای پیروزی در این میدان نیاز به استقامت است.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) ۱۳ سال در شعب ابیطالب در محاصره دشمن استقامت کرد تا پرچم اسلام بر افراشته باشد و امروز تنها راه پیروزی ملت ایران استفامت در برابر دشمن است تا انقلاب اسلامی به سلامت به ساحل برسد.

امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: برای پیروزی بر دشمن امروز بیش از هر چیزی نیاز به بصیرت و اتحاد و وحدت است چرا که اگر بصیرت نباشد استقامت و حضور به موقع و آگاهانه در صحنه نخواهد بود.

لازم به ذکر است، شهید حمید دقیقی در سال ۵۹ در جبهه فیاضیه آبادان به شهادت رسید. شهید مجید دقیقی از نیرو‌های تخریب لشکر ۸ نجف بود و در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسید و شهید مجتبی دقیقی از نیرو‌های لشکر ۱۰ سید الشهدا (ع) بود و در حالی که ۱۶ سال داشت در عملیات کربلای ۸ به برادران شهیدش پیوست./۱۳۰۷/پ310/ب1
تعداد بازدید : 3

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات