۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۶۲۷۱۲۴
سردار دقیقی:

امروز محور وحدت، ولایت است + فیلم

امروز محور وحدت، ولایت است + فیلم
مشاور سابق فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه وحدت نیاز به محور دارد، گفت: امروز محور وحدت، ولایت است و وحدت را باید بر محور ولایت در کشور تقویت کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار حسین دقیقی چهارشنبه شب در دیدار بسیجیان کاشان با خانواده شهید دقیقی که در مسجد جامع کاشان برگزار شد، با اشاره به این فرمایش رهبری که گرامیداشت یاد شهدا از شهادت کمتر نیست، گفت: ما باید پیام شهدا را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

وی از شهدا به عنوان بهترین الگو برای نسل جوان آینده کشور نام برد و افزود: شهدا استقلال جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه بیمه کردند.

سردار دقیقی جمهوری اسلامی ایران را جزیره ثبات و امن‌ترین کشور منطقه دانست و اظهار داشت: امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدا و جانبازان و ایثارگران هستیم.

مشاور سابق فرمانده کل سپاه همچنین رمز پیروزی‌های جمهوری اسلامی ایران را تبعیت از ولایت و رهبری دانست و اضافه کرد: این قدرت رهبری و ولایت بود که توانست توطئه بزرگ داعش در منطقه را خنثی و دست داعش را از سوریه و عراق کوتاه کند.

به گفته وی شکل گیری محور مقاومت در ایران، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن باید زمینه ساز حکومت امام زمان شود.

سردار دقیقی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، آمریکا را به ذلت کشانیده است، افزود: درحالیکه امروز دشمن از تحریم به عنوان ابزار فشار حداکثری برای ملت ایران استفاده می‌کند، تحریم‌های داخلی ناشی از سوء رفتار‌ها و سوء مدیریت‌ها نیز به آن اضافه شده است.

وی ادامه داد: همانگونه که در حوزه نظامی و امنیت موفق بوده ایم، امروز برای عبور از مشکلات اقتصادی نیز به کمک همه مردم نیاز است و با حضور مردم ایران با تبعیت از رهبری و ولایت با موفقیت از مشکلات پیش رو هم عبور خواهیم کرد.

سردار دقیقی در ادامه بر وحدت و اتحاد ملی در کشور تأکید کرد و با اشاره به اینکه وحدت نیاز به محور دارد، اظهار داشت: امروز محور وحدت، ولایت است و وحدت را باید بر محور ولایت در کشور تقویت کرد.

لازم به ذکر است، شهید حمید دقیقی در سال ۵۹ در جبهه فیاضیه آبادان به شهادت رسید. شهید مجید دقیقی از نیرو‌های تخریب لشکر ۸ نجف بود و در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسید و شهید مجتبی دقیقی از نیرو‌های لشکر ۱۰ سید الشهدا (ع) بود و در حالی که ۱۶ سال داشت در عملیات کربلای ۸ به برادران شهیدش پیوست./۱۳۰۷/پ310/ب1
تعداد بازدید : 5

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات