۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۲۷۱۵۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

وحدت سبب خنثی شدن فتنه های دشمن می شود| شهید شوشتری یاور محرومان بود

وحدت سبب خنثی شدن فتنه های دشمن می شود| شهید شوشتری یاور محرومان بود
مولوی سلامی گفت: دشمن می خواهد از طریق مرزهای شرقی وارد کشور شده و ضربه بزند اما با توجه به این که وحدت بین مردم و مسؤولان در این منطقه شکل گرفته است، موفق نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مولوی نذیر احمد سلامی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در دهمین یادواره شهدای وحدت در مجتمع آیه ها، گفت: مردم ما به برکت انقلاب اسلامی از فضایل شهادت بی اطلاع نیستند و شهدا  نهال انقلاب را با خون خود آبیاری کرده تا به ثمر رسیده و تداوم داشته باشد.

مولوی سلامی با اشاره به خصوصیات شهید شوشتری ابراز کرد: این شهید فروتن و متواضع بود، هیچ تفاوتی میان شیعه و سنی در رفتار و گفتار قائل نبود، رسیدگی به مستضعفان در مناطق محروم و روستایی از دیگر ویژگی های این شهید بود.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: سردار شوشتری فرشته رحمتی بود که به سمت بلوچستان فرستاده شد و کنفرانس ها و جلساتی مؤثر داشت که مردم را با نظام و نظام را به مردم نزدیک می کرد.

این روحانی اهل سنت بیان داشت: دشمنان فهمیده بودند که اگر سردار شوشتری در استان سیستان و بلوچستان بماند، برنامه ها را اجرا کرده و امنیت پایدار را برقرار می کند و آنها نمی توانند به اهداف تفرقه آمیز خود برسند بنابراین اقدام به ترور ایشان کردند.

مولوی سلامی با اشاره با همکاری سران قبایل و شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان در تامین امنیت، گفت: شهید شوشتری امنیت را به سران قبایل سپرده بود و آن ها با جان و دل از مرزها دفاع کرده و نهایت همکاری را داشتند همچنین فرماندهان بعد از سردار شوشتری نیز با همان توان، نشاط و فعالیت برنامه امنیت پایدار در منطقه را ادامه دادند.

وی وحدت بین مردم، سران قبایل و مسؤولان را موجب شکست فتنه های دشمن بیان و ابراز کرد: سیستان و بلوچستان از طریق مرز آبی با کشورهای افغانستان و پاکستان و از طریق مرز آبی با کشورهای عربستان و امارات و هم مرز است که کشورهای افغانستان و پاکستان ثبات نداشته و آمریکا در آن ها حاکم است بنابراین دشمن می خواهد از طریق این مرزها وارد کشور شده و ضربه بزنند اما با توجه به این که وحدت مردم و مسؤولان در این منطقه شکل گرفته است، موفق نشده اند و اگر این وحدت بماند، دشمن موفق نمی شود./۸۶۴/پ202/ب

امیر خاکراه
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
روح شهدای اسلام شاد
0
0