۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۲۷۱۵۹
آیت الله علوی گرگانی:

رفتاری انجام ندهیم که دشمن از آن بهره برداری کند

رفتاری انجام ندهیم که دشمن از آن بهره برداری کند
حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره ه توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب گفت: نباید در مقابل دشمن به گونه‌ای رفتار کنیم که دشمن از رفتار ما بهره برداری کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سیدمحمد علی علوی گرگانی در دیدار سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: خداوند می‌فرماید من با آن دسته از بندگانی هستم که اهل تقوا باشند و دیگران را نیز به تقوا سفارش کنند و این موضوع در بیشتر آیات قرآن کریم سفارش شده اشت.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با استناد به آیه‌ای از قرآن کریم افزود: بسیج از برکات امام راحل و نیرویی مردمی است که جنبه عمومی دارد و خدمت و نفعش به مردم می‌رسد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم عنوان کرد: بسیج همچون خونی در رگ‌های بدن است و هر جا خون باشد، بدن زنده است و اگر خونی جریان نداشته باشد، زنده نیست.

حضرت آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: بسیج اگر بتواند به وظیفه خودش عمل کند، جامعه زنده است و اگر در این زمینه کوتاهی کند و روحیه بسیجی وجود نداشته باشد، آن قسمت جامعه از نظر انقلاب مرده تلقی می‌شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان این نکته که نباید در مقابل دشمن به گونه‌ای رفتار کنیم که دشمن از رفتار ما بهره برداری کند، تاکید کرد: آمریکا فرزند شیطان است و از آنجا که شیطان قسم خورده که دست از سر انسان بر نمی‌دارد و به قسم خود هم عمل می‌کند، آمریکا نیز شبانه روز در حال نقشه و دسیسه است.

محمد قمین
ارسال نظرات