۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۶۲۷۱۸۱
فرمانده قرارگاه ثامن الائمه:

شهید شوشتری در کنار تهدید سخت از تهدید نرم دشمن غافل نبود

شهید شوشتری در کنار تهدید سخت از تهدید نرم دشمن غافل نبود
سردار مرتضوی گفت: شهید شوشتری، فرمانده ای لایق، شایسته و همه جانبه بود و اگر در تهدید سخت همه ابزارهای سخت را به کار می گرفت از تهدید نرم و‌ هجمه فرهنگی نیز غافل نبود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد سردار مرتضوی، فرمانده قرارگاه ثامن الائمه امروز در دهمین یادواره شهدای وحدت در مجتمع آیه ها، گفت: دهمین سالگرد شهدای وحدت به ویژه شهید شوشتری و محمد زاده به همت مردم و مسؤولان برگزار شد.

وی با تاکید به الگو قرار دادن سیره شهدای وحدت، اظهار کرد: شهید شوشتری نه‌تنها در استان خراسان بلکه در ایران اسلامی حق بزرگی دارد و ما همیشه محتاج سیره عملی شهدا ازجمله این شهید هستیم.

مرتضوی به ویژگی های شهید شوشتری اشاره و بیان داشت: این شهید در دوره حیات خود رضایت امام خمینی و رهبری را کسب کرد که رهبری در مورد ایشان فرمود: «شهید شوشتری، شهیدی مومن، وفادار، شجاع، پاکیزه، حاضر در میدان و دوست داشتنی بودند.»، همه این صفات خوب از ایشان شهیدی را ساخت که ما هنوز در مکتب این شهید از الگوی امنیتی ایشان در مرزها بهره می بریم.

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه ابراز کرد: شهید شوشتری، فرمانده ای لایق، شایسته و همه جانبه بود و نوآوری های ایشان در هیچ میدانی تمام نمی شد بلکه برافروخته تر، کارآمدتر و مؤثر تر حضور می یافت و اگر در تهدید سخت همه ابزارهای سخت را در تدبیر خود به کار می گرفت از تهدید نرم و‌ هجمه فرهنگی نیز غافل نبود.

وی بر ضرورت الگو قرار دادن شهید شوشتری تأکید کرد و گفت: افکار شهید شوشتری برگرفته از اسلام ناب و فرامین رهبری بود و ما این شهید را الگوی خود قرار می دهیم همچنین امیدواریم بتوانیم با برگزاری این مراسم، اثرات معنوی و تلاشی که این شهید در جهت ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت داشت، محقق شود./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات