۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۶۲۷۲۲۶
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان خبر داد؛

مدارس علمیه لرستان میزبان برگزاری طرح آموزشی مفتاح

مدارس علمیه لرستان میزبان برگزاری طرح آموزشی مفتاح
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان از برگزاری طرح آموزشی مفتاح خبر داد و گفت: این طرح هم اکنون در چهار مدرسه علمیه لرستان در حال اجرا است.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طرح آموزشی مفتاح ویژه طلاب لرستانی و با محوریت نماز در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برگزاری طرح آموزشی مفتاح در مدارس علمیه ازنا، پلدختر، دورود و نورآباد، اظهار داشت: کارگاه های آموزشی این طرح از 22 آبان آغاز شده و فردا پایان می یابد.

حجت الاسلام چراغی محورهای برگزاری کارگاه آموزشی طرح مفتاح را شیوه های نوین دعوت به نماز، ارائه راهکارهای تبیین و ترویج فرهنگ اقامه نماز بین نسل جوان و نوجوان و آموزش شیوه های نوین تبلیغی در زمینه نهادینه سازی فرهنگ نماز عنوان کرد.

وی بیان داشت: طلاب و مبلغان باید از کارگاه ها و این دوره های آموزشی بهره مند شوند و بتوانند در انجام رسالت تبلیغی خویش نقش آفرینی کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با اشاره به نقش تربیت نماز در جامعه به ویژه بین نسل جوان و نوجوان اظهار داشت: بهره مندی از ظرفیت مبلغان به ویژه در مدارس می تواند در تربیت نسلی انقلابی و ارتقای معنویت و اخلاق در جامعه مؤثر باشد.

وی بیان داشت: طلاب و مبلغان همواره باید در راستای تأثیرگذاری فعالیت تبلیغی خود، در تقویت و ارتقای سطح علمی و دانش تبلیغی خویش تلاش کنند و در کنار این دوره های آموزشی، با مطالعه و پشتکار بنیه علمی تبلیغی خویش را تقویت کنند./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات