۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۶۲۷۲۲۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

رعایت انصاف و عدالت نیاز جامعه بشری است

رعایت انصاف و عدالت نیاز جامعه بشری است
نماینده ولی فقیه در لرستان رعایت انصاف و عدالت را از ویژگی های برجسته پیامبر(ص) خواند و گفت: رعایت انصاف و عدالت نیاز جامعه بشری است که سبب رفع مشکلات می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امشب در مراسمی به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم(ص)، امام جعفرصادق(ع) و فرارسیدن هفته وحدت در دیدار با مدیرکل و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بروز حوادث و رخدادهای متنوع در نقاط مختلف دنیا، مقارن با تولد پیامبر (ص) را نشانه ای برجهانی بودن این مولود فرخنده عنوان کرد.

وی به بیان ویژگی های پیامبر(ص) پرداخت و افزود: صداقت و امانتداری پیامبر(ص) از صفات ویژه ایشان در بین مردم بوده است و این ویژگی باید الگو قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به دیگر ویژگی های پیامبر(ص)، خاطرنشان کرد: خیرخواهی و دلسوزی پیامبر(ص) برای مردم، انصاف در گفتار و رفتار، روحیه عفو و گذشت و رعایت احترام در روابط از جمله خصلت های ایشان بود که زمینه ابلاغ رسالت و جهانی شدن دین اسلام را  فراهم ساخت.

وی پیامبر اکرم را الگویی بی همتا برای کل بشریت دانست و افزود: رعایت عدالت و انصاف در کانون خانواده و جامعه نیاز امروز جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر اینکه ویژگی های پیامبر(ص) باید در جامعه نهادیه و ترویج داده شود، گفت: تبیین و ترویج ادب و احترام در جامعه زمینه ساز انگیزه و نشاط است.

وی با بیان اینکه پیروی از سیره پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) تنها راه سعادت بشری است، خاطرنشان کرد: پیامبراسلام (ص) الگویی برای تمام عصرها و نسل های  جوامع  بشری است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات