۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۶۲۷۲۳۴
وزیر اوقاف سوریه:

قدس را از چنگال رژیم صهیونیستی نجات می دهیم

قدس را از چنگال رژیم صهیونیستی نجات می دهیم
وزیر اوقاف سوریه، مساله قدس و فلسطین را یکی از مسائل اساسی سوریه دانست و خاطرنشان کرد که قدس را از چنگال رژیم صهیونیستی نجات می دهیم.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، محمد عبدالستار السید وزیر اوقاف سوریه در مراسم افتتاحیه سی و سومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که امروز در سالن اجلاس سران اسلامی برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی نسبت به حضور در چنین مراسمی گفت: دمشق، پایتخت تاریخ، میزبان بارگاه مطهر حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) و حضرت رقیه (سلام الله علیها) و قلب مقاومت است.

وی ضمن ابلاغ سلام و درود مردم دمشق و حزب الله لبنان به مردم ایران، افزود: حافظ اسد رییس جمهور سابق، پدر بشار اسد رییس جمهور کنونی سوریه، همیشه حامی انقلاب اسلامی ایران بود و این حمایت حتی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشت.

محمد عبدالستار السید با بیان  اینکه دمشق پرچم امت اسلامی را برافراشته است، تصریح کرد: بشار اسد ثابت کرد که می تواند در برابر کشورهای مستکبر و جریان های تکفیری از داعش تا جبهه النصره ایستادگی کند.

وزیر اوقاف سوریه، مساله قدس و فلسطین را یکی از مسائل اساسی سوریه محسوب دانست و گفت: وهابیت و تکفیری های مورد حمایت آمریکا، جنایت های بسیاری در سوریه انجام دادند، ما به آنان همان کلام امام حسین (علیه السلام) که فرمود «هرگز ذلت و خواری را نخواهیم پذیرفت»، می گوییم.

وی تاکید کرد که امیدواریم در کنار جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت بتوانیم، قدس را از چنگال رژیم صهیونیستی نجات دهیم.

سی و سومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی صبح امروز پنحشنبه ۲۳ آبان‌ماه با حضور حجت الاسلام روحانی رییس جمهور، آیت‌الله اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و بیش از ۳۵۰ تن از اندیشمندان و نخبگان بیش از ۹۰ کشور جهان در سالن اجلاس سران اسلامی برگزار شد.

ارسال نظرات