۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۶۲۷۲۳۶

اعلام حمایت حزب الله از نوار غزه

اعلام حمایت حزب الله از نوار غزه
معاون دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد که از نوار غزه در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی حمایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم افتتاحیه سی و سومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که امروز در سالن اجلاس سران اسلامی برگزار شد، میلاد رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) را تبریک گفت و اظهار داشت: از نوار غزه در برابر تجاوزات رژیم اشغالگر صهیونیستی حمایت می کنیم.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان ضمن اعلام حمایت از سوریه و مردم آن، خاطرنشان کرد: خواستار دوری عراق از مشکلات موجود و سلامت برای این کشور هستیم و همچنین از خداوند متعال می خواهیم که بحرین را از بحران های کنونی نجات دهد.

وی ادامه داد: تحریم اقتصادی مانند تسلط بر اراضی مردم، یک نوع اشغالگری محسوب می شود و ما نیز هر نوع اشغالگری را محکوم می کنیم.

حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم تسلط آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی بر اراضی کشورهای مختلف را محکوم کرد و گفت: راه حل خروج از این تسلط، حفظ وحدت در همه زمینه ها و مقاومت نظامی، اقتصادی و فرهنگی است . تسلیم، نقصی برای ما محسوب و مقاومت موجب پیروزی بر دشمن می شود.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان تصریح کرد: شکست رژیم اشغالگر صهیونیستی فقط با تلاش‌های محور مقاومت و در راس آن رهنمودهای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای محقق می شود.

سی و سومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی صبح امروز پنحشنبه ۲۳ آبان‌ماه با حضور حجت الاسلام روحانی رییس جمهور، آیت‌الله اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و بیش از ۳۵۰ تن از اندیشمندان و نخبگان بیش از ۹۰ کشور جهان در سالن اجلاس سران اسلامی برگزار شد.

ارسال نظرات