۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۶۲۷۲۳۷
امام جمعه نجف:

جبهه مقاومت به یک قدرت جدید در جهان تبدیل شده است

جبهه مقاومت به یک قدرت جدید در جهان تبدیل شده است
امام جمعه نجف اشرف تصریح کرد که جهانیان شاهد یک قدرت جدید در منطقه به نام جبهه مقاومت هستند.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در مراسم افتتاحیه سی و سومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که امروز در سالن اجلاس سران اسلامی برگزار شد، گفت: وحدت اسلامی مورد تاکید خداوند متعال و رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت پیشرفت چشمگیری کرده است، افزود: امروز جهانیان شاهد یک قدرت جدید یعنی محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه نجف اشرف با بیان اینکه ملت عراق اجازه نمی دهند که آتش تفرقه در این کشور شعله ور شود، تصریح کرد: عراق خط مقاومت را به جای تسلیم، آزادی را به جای بندگی و استقلال را به جای اشغالگری انتخاب کرده است.

وی تاکید کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی و آمریکا درپی سرنگونی دولت عراق بودند اما مردم این کشور به برکت حضور حضرت آیت الله سیستانی مرجعیت اعلا عراق، وحدت خود را حفظ کردند و دسیسه های دشمنان را بار دیگر شکست دادند.

سی و سومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی صبح امروز پنحشنبه ۲۳ آبان‌ماه با حضور حجت الاسلام روحانی رییس جمهور، آیت‌الله اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و بیش از ۳۵۰ تن از اندیشمندان و نخبگان بیش از ۹۰ کشور جهان در سالن اجلاس سران اسلامی برگزار شد.

ارسال نظرات