۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۶۲۷۲۵۶
مدیرکل امور تهذیبی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد؛

برگزاری همایش تخصصی علمی تربیتی «روز اخلاق و مهرورزی»

برگزاری همایش تخصصی علمی تربیتی «روز اخلاق و مهرورزی»
حجت‌الاسلام رجبی از برگزاری همایش تخصصی علمی تربیتی «روز اخلاق و مهرورزی» خبر داد و گفت: این همایش با محوریت «خانواده و سبک زندگی» با حضور علما و طلاب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام آرش رجبی از برگزاری همایش تخصصی علمی تربیتی «روز اخلاق و مهرورزی» خبر داد و اظهار کرد: این همایش با محوریت «خانواده و سبک زندگی» با حضور علما، شخصیت‌های علمی و معنوی و طلاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش روز شنبه ۲۵ آبان‌ماه جاری به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت آیت‌الله علامه طباطبایی در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

مدیرکل امور تهذیبی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه حضرت آيت‌الله مکارم شیرازی پیامی برای این همایش صادر کردند که توسط نماینده ایشان قرائت خواهد شد خاطرنشان کرد: این همایش به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره علامه طباطبایی و همچنین تاکید بر اخلاق مهرورزی و با محوریت خانواده و سبک زندگی اسلامی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام رجبی با بیان اینکه این همایش به صورت زنده و  برخط برای طلاب خواهر سراسر کشور پخش می‌شود عنوان کرد: این همایش ساعت ۸ روز شنبه و با قرائت پیام حضرت آيت‌الله مکارم شیرازی آغاز خواهد شد و در ادامه نیز آیت‌الله توکل نماینده مجلس خبرگان رهبری به سخنرانی خواهد پرداخت.

گفتنی است در پایان این مراسم از فعالان تربیتی و قرآنی تقدیر خواهد شد./998/د102/ب1

میثم صدیقیان
ارسال نظرات