۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۲۷۲۵۸
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

رئیس جمهور با سخنانش سبب اختلاف درجامعه نشود|حل مشکلات مردم وظیفه اصلی دولت

رئیس جمهور با سخنانش سبب اختلاف درجامعه نشود|حل مشکلات مردم وظیفه اصلی دولت
آیت الله نمازی خطاب به رئیس جمهور گفت: چنانچه مسأله‌ای وجود دارد آن را محرمانه بررسی کنید و از طریق تریبون و رسانه با مردم صحبت نکنید تا سبب اختلاف در جامعه نشود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان با تبریک میلاد با برکت پیامبراکرم (ص) و آغاز هفته کتاب، گفت: جوانان دانش آموز و دانشجو و طلاب حوزه‌های علمیه افزون بر مطالعه متون درسی، کتب متفرقه حدیث و اصول کافی و اخلاق را نیز مطالعه کنند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به یزد و سخنرانی آقای روحانی در جمع مردم و اشاره به گم شدن ۱۸ میلیارد دلار، گفت: سخنان رئیس جمهور در جمع مردم یزد بازتاب منفی در جامعه داشته است.

آیت الله نمازی به عکس العمل متفاوت روزنامه‌ها، مقامات و مسؤولان کشور به سخنرانی رئیس جمهور اشاره و به آقای روحانی توصیه کرد: چنانچه مسأله‌ای وجود دارد آن را محرمانه بررسی کنید و ازطریق تریبون و رسانه با مردم صحبت نکنید تا سبب اختلاف در جامعه نشود.

به گفته وی امروز در شرایطی که تعداد زیادی از هموطنان ما به دلیل سیل و زلزله آواره و بی خانمان شده اند و کودکان سیل زده و زلزله زده شب‌های سردی را با مشقت به صبح می‌رسانند مشاجره لفظی و کلامی به صلاح کشور نیست.

نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد: در آستانه برگزاری انتخابات هرگونه مشاجره و مجادله لفظی و کلامی و سیاسی مسؤولان سبب کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتحابات و شادی دشمنان اسلام خواهد شد.

آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد انتخاباتی در وزارت کشوراز سوی وزیر کشور، اظهار داشت: انتخابات یک عملیات فرهنگی و سیاسی و یک جنگ نرم با دشمنان اسلام است.

به گفته وی همه دست اندرکاران و نامزد‌های انتخابات و هواداران آن‌ها باید با تبعیت از قانون، اخلاق و بزرگی ملت متمدن ایران را به رخ جهانیان بکشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: در میدان انتخابات نیز باید به مانند میدان جنگ نظامی، سلاح‌های خود را از پشت سنگر‌های میدان انتخابات به سمت دشمن نشانه رفت.

آیت الله نمازی همچنین ستاره شانس ترامپ رئیس جمهور آمریکا را رو به افول دانست و گفت: بیش از ۵۴ درصد از ایالتی که در دوره قبل به ترامپ رای داده بودند اعلام کرده اند در این دوره به ترامپ رای نخواهند داد و خواستار استیضاح ترامپ شدند./۱۳۰۷/پ210/ب1
تعداد بازدید : 7
 
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات