۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۶۲۷۲۹۰
امام جمعه موقت کاشان:

آمریکا در توطئه‌های خود علیه ایران همواره شکست خورده است

آمریکا در توطئه‌های خود علیه ایران همواره شکست خورده است
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: آمریکا و استکبارجهانی همواره در توطئه‌های خود علیه جمهوری اسلامی ایران با شکست رو به رو شده اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار جمعه شب در تفسیر آیه ۳۳ سوره رعد که در مسجد آیت الله رضوی کاشانی برگزار شد با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت، گفت: خداوند در این آیه می‌فرماید کفار که با حق عناد داشته و با حق می‌جنگند نه تنها هیچ زمانی آرامش ندارند بلکه آن‌ها را در دنیا هم عذاب می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه سرنوشت کفار در دوره انقلاب نیز مانند سرنوشت کفار صدر اسلام است، افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز که امام خمینی (ره) نهضت توحیدی را بر پا و پرچم توحید را در ایران برافراشته است کفر جهانی همواره با انقلاب دشمنی کرده و در مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستاده است.

حجت الاسلام اسلامی تبار ادامه داد: رژیم طاغوت از ابتدای انقلاب علم مبارزه با انقلاب اسلامی برداشت حتی یک روز آرامش نداشت و بعد از رژیم پهلوی نیز رؤسای جمهوری آمریکا یک شب خواب و آرامش نداشته اند.

وی افزود: صدام طی هشت سال دفاع مقدس مکرر از رزمندگان شکست خورد و عاقبت نیز از سوی کسانی که به قدرت رسیده بود با ذلت و خواری نابود شد.

امام جمعه موقت کاشان اظهار داشت: امروز نیز نام امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب لرزه بر اندام ترامپ و رؤسای جمهور سابق آمریکا اوباما و جرج بوش انداخته و انقلاب اسلامی ایران خواب و آرامش را از آن‌ها گرفته است.

حجت الاسلام اسلامی تبار اظهار داشت: آمریکا و استکبارجهانی همواره در توطئه‌های خود علیه جمهوری اسلامی ایران با شکست رو به رو شده اند.

امام جمعه موقت کاشان گفت: هرچند جبهه اسلام از جبهه کفر گاهی ضربه خورده است، اما جبهه اسلام هیچگاه شکست نخورده و دچار وحشت نشده است، اما دشمنان اسلام هم در دنیا و هم در آخرت عذاب شده اند.

وی افزود: خداوند می‌فرماید کفار علاوه بر دنیا در آخرت نیز دچار عذاب آخرت که سخت‌تر و شدیدتر از عذاب دنیا است می‌شوند، چرا که عذاب‌های آخرت دارای خوصیاتی است که عذاب‌های دنیا در برابر آن هیچ است.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه عذاب آخرت هم عذاب روحی و هم عذاب جسمی است، گفت: در آخرت وسیله و خویشاوندی و هدیه و عذرخواهی کارآیی ندارد و عذاب‌های آخرت بر خلاف عذاب دنیا دائمی و همیشگی است./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات