۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۶۲۷۳۱۵
از سوی اداره کل امور طلاب و خانواده جامعه الزهرا (س)؛

دوره آموزشی «مادر سالم، نوزاد سالم» برگزار می‌شود

دوره آموزشی «مادر سالم، نوزاد سالم» برگزار می‌شود
دوره آموزشی افزایش جمعیت با عنوان «مادر سالم، نوزاد سالم» ویژه طلاب حضوری، غیرحضوری، غیر ایرانی، مجازی، مبلغان و فارغ التحصیلان جامعه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم ملیحه عرب خزائلی مدیر کل امور طلاب و خانواده جامعه الزهرا(س) در گفتگویی، به اهمیت فرزندآوری و لزوم توجه به مادر سالم جهت تربیت فرزندان، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی فرمودند: «فرزندآوری یکی از مهم ترین مجاهدت های زنان و وظایف زنان است؛ چون فرزندآوری در حقیقت هنر زن است؛ اوست که زحماتش را تحمل می کند، اوست که رنج‌هایش را می برد، اوست که خدای متعال ابزار پرورش فرزند را به او داده است».

مدیر کل امور طلاب و خانواده جامعه الزهرا(س) تصریح کرد: با توجه به ابلاغ سیاست‌های افزایش جمعیت از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی و همچنین با عنایت به پروتکل‌های کشوری در خصوص بارداری‌های ایمن و کم خطر، دستورالعمل هایی در خصوص آمادگی های لازم برای آغاز بارداری سالم از سوی وزارت بهداشت به کلیه واحد های سلامت ابلاغ شده است.

عرب خزائلی بیان داشت: به همین جهت اداره رفاه و سلامت اداره کل امور طلاب و خانواده اقدام به برگزاری دوره آموزشی افزایش جمعیت با عنوان «مادر سالم، نوزاد سالم» کرده است.

وی افزود: در این دوره به تبیین موضوعاتی چون معنویت در بارداری (بیان احادیث و روایات)، آناتومی، معاینات بالینی و آزمایشات، تدابیر بارداری در اسلام، انتخاب نوع زایمان و زایمان فیزیولوژیک و ورزش در بارداری و بعد از زایمان پرداخته می‌شود.

مدیر کل امور طلاب و خانواده جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: این دوره از روز پنجشنبه ۳۰ آبان آغاز و به مدت ۷ جلسه روزهای پنجشنبه ساعت ۸ تا ۱۰ برگزار می‌شود.

عرب خزائلی با اشاره به اینکه حضور طلاب حضوری، غیرحضوری، غیر ایرانی، مجازی، مبلغان و فارغ‌التحصیلان در این دوره آزاد است، گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت نام به اداره رفاه و سلامت واقع در روبروی خوابگاه حضرت خدیجه علیهاالسلام مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۳۳ تماس بگیرند./1330/

ارسال نظرات