۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۲۷۴۲۰
حجت الاسلام خوبانی:

ملت با بصیرت ایران اسلامی اجازه موج سواری به جریان نفاق نخواهد داد

ملت با بصیرت ایران اسلامی اجازه موج سواری به جریان نفاق نخواهد داد
حجت الاسلام خوبانی به حمایت رسانه های معاند و عناصر بیگانه از حوادث دو روز اخیر اشاره کرد و گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی اجازه موج سواری به جریان نفاق را نخواهد داد.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با بیان این که مسؤولان باید همه توان خود را در جهت رفع مشکلات و آلام مردم به کار گیرند، گفت: نظارت مسؤولان پس از اصلاح نرخ قیمت سوخت بر بازار باید افزایش پیدا کند.
 
وی با بیان این که مسؤولان نباید بگذارند عده ای فرصت طلب و سودجو از این شرایط در جهت منافع نامشروع خود استفاده کنند، افزود: باید به گونه ای مدیریت شود که اصلاح نرخ قیمت سوخت موجب افزایش مشکلات مردم نشود.
 
حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که توجه به معیشت مردم به ویژه اقشار محروم و کم درآمد باید جزء اولویت های همه مسؤولان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در شرایطی که سران سه قوه تصمیم به اصلاح نرخ سوخت گرفته اند، باید به گونه ای این شرایط مدیریت شود که موجب سوء استفاده برخی افراد سودجو در افزایش قیمت کالاهای اساسی مردم نشود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم کشورمان در این سال ها به دلیل تحریم های ظالمانه دشمن در یک شرایط اقتصادی سختی به سر می برند، ادامه داد: مدیریت صحیح شرایط فعلی می تواند از بروز هر گونه افزایش قیمتی در کالاهای مهم و اساسی جلوگیری کند.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با تأکید براین که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند افزایش قیمت سوخت نباید موجب افزایش قیمت کالاها شود، افزود: تحقق این امر نیازمند وحدت و همدلی همه بخش های کشور با هدف کامش مشکلات اقتصادی مردم است.
 
حجت الاسلام خوبانی به حمایت رسانه های معاند و عناصر بیگانه از حوادث دو روز اخیر اشاره کرد و با بیان این که دشمنان و بدخواهان این نظام تلاش می کنند مردم را از مسیر انقلاب و نظام خارج کنند، بیان داشت: اما این ملت هوشیار و با بصیرت فریب توطئه های دشمنان را نخواهند خورد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن به هر بهانه ای به دنبال تضعیف نظام و انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: همان هایی که در طی سال های اخیر بیشترین تحریم و فشار را به ملت بزرگ ایران وارد کرده اند، امروز خود را حامی و پشتیبان این مردم معرفی می کنند.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با تأکید براین که ملت بزرگ ایران دشمنان واقعی خود را به خوبی می شناسند، بیان داشت: آمریکایی ها که در جنایت، فتنه و آدم کشی سابقه طولانی در دنیا دارند و در این سال ها هر چه در توان داشتند برای فشار این مردم استفاده کرده اند امروز حامی ملت ایران اسلامی شده اند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات