۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۶۲۷۴۲۱
مدیرکل اوقاف لرستان:

رسانه بازوی توانمند اوقاف در ترویج فرهنگ وقف و جذب خیرین است

رسانه بازوی توانمند اوقاف در ترویج فرهنگ وقف و جذب خیرین است
مدیرکل اوقاف لرستان به ظرفیت رسانه ها اشاره کرد و گفت: با استفاده از این ظرفیت می توان کارهای بزرگی در ترویج فرهنگ وقف و رفع مشکلات بقاع متبرکه انجام داد.

حجت الاسلام سید محمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به انجام عملیات عمرانی در امامزاده احمد و محمود(ع) لرستان بیان داشت: انجام این ادامات در اولویت های سازمان اوقاف است.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی در امام زادگان احمد و محمود از سال گذشته آغاز شده است، افزود: افزایش فضای امامزادگان و نماکاری و کاشی کاری گنبد این امامزادگان در حال انجام است.

حجت الاسلام طباطبایی از پیشرفت 90 درصدی عملیات اجرایی در امام زادگان احمد و محمود(ع) لرستان خبر داد و اظهار داشت: در تلاش هستیم که این اقدامات تا پایان آذرماه تمام شود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت حضور خیرین در توسعه فضای امام زادگان و رفع مشکلات عمرانی بیان کرد: حضور خیرین در این زمینه می تواند راه گشا باشد.

مدیرکل اوقاف لرستان یادآور شد: کمک پنج میلیارد ریالی خیر نورآبادی در فضاسازی و ساخت صحن امامزادگان احمد و محمود(ع) شهر نورآباد مؤثر بود.

وی تصریح کرد: با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی می توان توجه خیران را به سمت امام زادگان جلب کرد و با این اقدام کارهای گسترده ای در رفع مشکلات عمرانی در امام زادگان انجام داد.

حجت الاسلام طباطبایی از رسانه به عنوان بازوان توانمند اوقاف و امور خیریه یاد کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت رسانه در حوزه وقف، هدایت نیت واقف به سمت نیاز جامعه و حضور خیران در رفع مشکلات در بقاع متبرکه می توان کارهای چشمگیری انجام داد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات