۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۶۲۷۴۴۷
حجت الاسلام صادقی:

ملت هوشیار ایران اسلامی اجازه تحرک به آشوب طلبان نمی دهد

ملت هوشیار ایران اسلامی اجازه تحرک به آشوب طلبان نمی دهد
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران گفت: ملت ایران اجازه نخواهند داد عده‌ای آشوب طلب از فضای به وجود آمده در جهت تحقق منافع دشمنان و معاندان انقلاب سوء استفاده کنند.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری به تلاش دشمن برای ایجاد فضای آشوب و ناامنی در کشور اشاره کرد و گفت: دشمن پس از شکست‌های متعدد در سال‌های اخیر در تلاش است به بهانه‌های مختلف فضای کشورمان را ناامن کند.
 
وی با بیان این که دشمنان ملت ایران از هر فرصتی برای ایجاد آشوب و ناامنی در کشور استفاده می‌کنند، افزود: جای پای عناصر ضد انقلاب در حوادث دو روز گذشته کشور کاملاً مشهود است.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که کسانی که اموال عمومی را تخریب می‌کنند و موجب رعب و وحشت مردم می‌شوند به طور حتم جدای از این ملت شریف هستند، خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان از همان ابتدا صوف خود را از عناصر وابسته و جریان‌های ضد انقلاب جدا کردند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که اشرار و افراد وابسته به بیرون در جریان اعتراضات سال ۹۶ نیز با موج سواری بر اعتراضات قانونی مردم تلاش کردند فضای کشور را به سوی آشوب و ناامنی بکشانند، افزود:، اما این ملت همواره با بصیرت و هوشیاری خود توطئه عناصر ضد انقلابی داخلی وخارجی را خنثی خواهند کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که ملت ایران هوشیار بوده و فریب طراحی‌های دشمنان خارجی را نخواهند خورد، بیان داشت: ملت بزرگ ایران با اقتدار در برابر کسانی که می‌خواهند از این فرصت‌ها در جهت منافع نامشروع خود استفاده کنند خواهند ایستاد.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که جنس حوادثی که در روز گذشته در برخی شهر‌های کشور دیده شد با جنس اعتراضات اقتصادی مردم به شدت متفاوت است، خاطرنشان کرد: خسارت زدن به اموال بیت المال و همچنین اموال مردم به طور کار عوامل دست نشانده داخلی است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران هوشیارتر از زمان دیگری در صحنه دفاع از انقلاب و نظام اسلامی حضور دارند، گفت: این ملت همان طور که چهل سال است از انقلاب و نظام حفاظت و حراست کردند، اجازه نخواهند داد عده‌ای آشوب طلب از فضای به وجود آمده در جهت تحقق منافع دشمنان و معاندان انقلاب سوء استفاده کنند.
 
وی با بیان این که مسؤولان نیز باید همه توان خود را در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم به کار گیرند، بیان داشت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مسؤولان باید به گونه‌ای نظارت و برنامه ریزی کنند که اصلاح نرخ قیمت سوخت موجب افزایش قیمت کالا‌ها در کشور نشود./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات