۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۲۷۴۶۸
آیت الله نوری همدانی در درس خارج:

مردم در برابر سوء استفاده گران هوشیار باشند

مردم در برابر سوء استفاده گران هوشیار باشند
حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به حوادث اخیر در پی گران شدن بنزین، خواستار هوشیاری مردم در برابر سوء استفاده گران از مطالبات آن‌ها شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی صبح امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، مسؤولان را به رعایت حال مردم و رسیدگی به مشکلات آن‌ها توصیه کرد و گفت: همیشه به اندازه‌ای که می‌توانیم باید تلاش کنیم تا مردم دارای زندگی نسبتا مرفهی باشند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم مردم را از اصول انقلاب دانست و اظهار داشت: به مسؤولان توصیه می‌کنیم که مشکلات مردم را حل کرده و گرانی‌ها را سامان دهند.

این مرجع تقلید ادامه داد: الحمدلله در کشور ولی فقیه است و امروز صبح ایشان در درس خود مطالب را فرمودند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه بیان داشت: رهبر معظم انقلاب همیشه تاكید بر حل مشكلات مردم را دارند و مكرر تذكر می دهند و فرمایشات ایشان باید مورد توجه همگان باشد.

وی با اشاره به حوادث اخیر، حفظ اموال عمومی كشور را لازم دانست و خواستار هوشیاری مردم در برابر سوء استفاده‌گران از مطالبات به حق آن‌ها شد.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
مشاور رسانه‌ای دولت کماکان در توئیتر مشغول بازی با کلمات و ساخت جملات قصار است؛ سخنگوی دولت فقط خود را موظف می‌داند که در ساعاتی مشخص در مکانی مشخص به سوالاتی مشخص پاسخ دهد و رئیس دولت تازه یادش آمده است که با رقبای انتخاباتی‌اش تسویه حساب کند.
0
0
طلبه ای از نسل سلمان
Iran, Islamic Republic of
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
در شرایطی که دشمنان برای ضربه زدن به نظام همه قوایشان را تجهیز کرده اند، باید مردم و علاقمندان به نظام و متدینان با تبعیت از صحبت های حکیمانه امام خامنه ای اجازه ضربه زدن به نظام را به دشمن ندهند.
مردم مشکلات را تحمل می کنند اما ذلت حضور بیگانگان در کشور و زیر سوال رفتن ارزشهای ایرانی و اسلامی را نمی پذیرند.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
عدم راهبردرسانه‌ای دولت برای گرانی بنزین، همگرایی رسانه‌های فارسی زبان و فضای مجازی در انحراف اتفاق بنزین و تمرکز بر انتقام‌گیری از نظام و نهایتا ناتوانی سیستم رسانه‌ای کل نظام در ساختن ذهنیت‌هایی معقول و منطقی و واقع‌بین، باعث بروز این اغتشاشات شد. و این مساله سالهای قبل هم بود. باید برای این امر فکری کرد.
0
0
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
پرداخت حمایت معیشتی به خانوارها از امشب آغاز می‌شود و موج اعتراضات می خوابد.مردم از بی نظمی آسیب می بینند و تلاش دارند زودتر آرامش برگردد.
0
0