۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۶۲۷۴۷۹
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم:

در زمینه ترویج فرهنگ زکات کار تحقیقاتی و معرفتی صورت گیرد

در زمینه ترویج فرهنگ زکات کار تحقیقاتی و معرفتی صورت گیرد
امام جمعه تبریز با تاکید بر افرایش تعاملات مسؤولان اجرایی در حوزه زکات گفت: باید اعتراف کنیم که در زمینه ترویج فرهنگ زکات کار تحقیقاتی و معرفتی انجام نشده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز در همایش استانی زکات در کمیته امداد امام خمینی(ره) تبریز با تاکید بر افرایش تعاملات مسئولان اجرایی در دستگاه های مختلف در حوزه زکات گفت: باید اعتراف کنیم که در زمینه ترویج فرهنگ زکات کار تحقیقاتی و معرفتی انجام نشده است.

رئیس شورای زکات استان افزود: برای ترویج فرهنگ زکات یکی دیگر از کارهایی که باید توجه شود این است که امکان تحویل زکوات و زارعان داوطلب و ثبت آنها در شماره حساب مشخص است تا هزینه اجرایی در این حوزه کاهش یابد.

وی برنامه ریزی جدی برای ورود به زکات اصناف ، کارخانجات و محصولات کشاورزی را خواستار شد و ادامه داد : برای انجام کارهای ارزشمند و اثرگذار در زمینه زکات تشکیل سازمان زکات از ضروریات است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ادامه با اشاره میزان رشد پرداخت زکات در آذربایجان شرقی گفت : در هفت ماهه اول سال جاری میزان پرداخت زکات استان بیش از ۸۰ درصد رشد داشته است.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات