۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۱
کد خبر: ۶۲۷۵۰۷

واکنش موسوی به حمایت وزیر خارجه آمریکا از آشوبگران

واکنش موسوی به حمایت وزیر خارجه آمریکا از آشوبگران
سخنگوی وزارت خارجه ایران با محکوم کردن اظهارات مداخله جویانه پامپئو گفت:اقدامات عده ای تخریب گر موردحمایت امثال ایشان به هیچ‌ وجه سنخیتی باروش ومنش مردم بصیر ایران ندارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا،  سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ابراز حمایت و همراهی مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا با عده‌ای آشوبگر در برخی شهرهای ایران، ضمن تقبیح و محکومیت اینگونه حمایت ها و اظهارات مداخله جویانه گفت: مردم عزتمند ایران به خوبی می دانند که اینگونه اظهارنظرهای ریاکارانه و مزورانه حاوی هیچگونه همدردی صادقانه و دلسوزانه ای نیست و اقدامات عده ای هرج و مرج طلب و تخریب‌گر مورد حمایت امثال ایشان به هیچ‌ وجه سنخیتی با روش و منش قاطبه مردم فهیم و بصیر ایران ندارد.

موسوی با اشاره به نیات شوم و بدخواهانه دولت ایالات متحده آمریکا خصوصا وزیر خارجه این کشور نسبت به مردم کشورمان افزود: جالب است اظهار همدردی با مردمی انجام می شود که تحت فشار تروریسم اقتصادی آمریکا قرار داشته و پیش از این نیز از زبان همین فرد به صراحت بیان شد که باید به مردم ایران گرسنگی داد تا در مقابل ما تسلیم شوند.

«مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا درباره برخی اغتشاشات و ناآرامی‌ها در ایران در توئیتر نوشت: آمریکا صدای مردم ایران را شنیده و از آنها حمایت می‌کند./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه ای از نسل سلمان
Iran, Islamic Republic of
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
در شرایطی که دشمنان برای ضربه زدن به نظام همه قوایشان را تجهیز کرده اند، باید مردم و علاقمندان به نظام و متدینان با تبعیت از صحبت های حکیمانه امام خامنه ای اجازه ضربه زدن به نظام را به دشمن ندهند.
مردم مشکلات را تحمل می کنند اما ذلت حضور بیگانگان در کشور و زیر سوال رفتن ارزشهای ایرانی و اسلامی را نمی پذیرند.
1
0
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
پرداخت حمایت معیشتی به خانوارها از امشب آغاز می‌شود و موج اعتراضات می خوابد.مردم از بی نظمی آسیب می بینند و تلاش دارند زودتر آرامش برگردد.
0
0