۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۶۲۷۵۰۸
آیت الله رجبی در گفت وگو با رسا:

مزدوران دشمن دست به تخریب و خشونت می زنند | با اشرار برخورد قاطع شود

مزدوران دشمن دست به تخریب و خشونت می زنند | با اشرار برخورد قاطع شود
عضو جامعه مدرسین تخریب و آشوبگری را دور از شأن ملت فهیم و بصیر ایران دانست و تأکید کرد که اشرار و مزدوران دشمن دست به تخریب و خشونت می زنند.

آیت الله محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به سوء استفاده های بیگانگان و ضد انقلاب از اعتراضات مردمی گفت: بحمدالله مردم ایران مردمی فهیم، زیرک و متوجه توطئه های نظام و انقلاب هستند و در عرصه های مختلف رشد فرهنگی خود را نشان داده اند.

وی افزود: آشوب ها و تخریب هایی که اخیرا صورت گرفت همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند کار اشرار و نوکران دشمنان نظام اسلامی است، ما تردیدی نداریم که این حرکات از سوی عده قلیلی از اشرار که از دشمنان نظام و مردم دستور می گیرند انجام گرفت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مردم اینگونه حرکات را محکوم کرده اند، اظهار داشت: هیچکس از مردم پیدا نمی شود که بگوید که راه اعتراض به برخی تصمیم ها این است که اموال مردم و اموال عمومی را آتش بزنند چرا که می دانند ضرر این تخریب ها و آتش زدن ها برای خود مردم است.

وی ادامه داد: آشوبگری در شأن مردم فرهیخته و با بصیر ایران نیست و چنین کارهایی به دست اشرار و اوباش صورت گرفته که از مطالبات مردم سوء استفاده می کنند و در صدد خدشه دار کردن شخصیت ملت ایران هستند.

آیت الله رجبی با بیان این که دشمنان نشان دادند که اوباش و اشرار از آن ها دستور می گیرند و خواسته آن ها را پیاده می کنند، ابراز داشت: سلطنت طلبان و منافقان از این آشوب ها حمایت کردند و این گواه می دهد که چنین کارهایی خواسته آن ها است.

وی عنوان کرد: خواهیم دید که توطئه دشمنان در سوء استفاده از مطالبات به حق مردمی به زودی خنثی شد و دشمن رسوا تر از همیشه می شود، مردم باید هوشیارتر از همیشه باشند، مشاهده کردیم که مردم حتی اقدام به خاموش کردن آتش های آشوبگران کردند که این نشانه فهیم بودن ملت ایران است چرا که نه تنها بر اساس خواسته دشمنان حرکت نکردند بلکه مقابل آن ها ایستادند.

قائم مقام مؤسسه امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: درخواست مردم از دستگاه قضایی و مسؤولان این است که با آشوبگران و اشرار برخورد قاطع کنند تا درس عبرتی برای این نوع مزدوران اجنبی باشد و بدانند که مسؤولان برخورد قاطع خواهند کرد.

وی اضافه کرد: همه رده های مسؤولان مراقب باشند تا مشکلی بر مشکلات معیشتی مردم صبور و فهیم که توطئه های دشمن را به خوبی تشخیص می دهند افزوده نشود؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند و رییس دستگاه قضا اعلام کردند باید جلوی این که کسانی بخواهند از افزایش قیمت بنزین سوء استفاد کنند و به بهانه این موضوع قیمت ها را افزایش داده و مردم را تحت فشار قرار دهند به صورت جدی برخورد شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: همچنین وعده دولت مبنی بر این که مشکلات معیشتی مردم از درآمد افزایش قیمت سوخت حل می شود باید پیگیری شده و به موقع و دقیق انجام شود تا شاهد اعتماد بیشتر مردم به مسؤولان باشیم.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
مشاور رسانه‌ای دولت کماکان در توئیتر مشغول بازی با کلمات و ساخت جملات قصار است؛ سخنگوی دولت فقط خود را موظف می‌داند که در ساعاتی مشخص در مکانی مشخص به سوالاتی مشخص پاسخ دهد و رئیس دولت تازه یادش آمده است که با رقبای انتخاباتی‌اش تسویه حساب کند
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
عدم راهبردرسانه‌ای دولت برای گرانی بنزین، همگرایی رسانه‌های فارسی زبان و فضای مجازی در انحراف اتفاق بنزین و تمرکز بر انتقام‌گیری از نظام و نهایتا ناتوانی سیستم رسانه‌ای کل نظام در ساختن ذهنیت‌هایی معقول و منطقی و واقع‌بین، باعث بروز این اغتشاشات شد. و این مساله سالهای قبل هم بود. باید برای این امر فکری کرد.
1
0
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
پرداخت حمایت معیشتی به خانوارها از امشب آغاز می‌شود و موج اعتراضات می خوابد.مردم از بی نظمی آسیب می بینند و تلاش دارند زودتر آرامش برگردد.
0
0