۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۳
کد خبر: ۶۲۷۵۱۰
شمخانی:

نظام سلطه به دنبال بحران آفرینی‌های جدید در منطقه است

نظام سلطه به دنبال بحران آفرینی‌های جدید در منطقه است
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: پس از فروپاشی داعش به عنوان مهره نا امن ساز آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، نظام سلطه به دنبال بحران آفرینی‌های جدید در منطقه است.

به گزارش گروه  سیاسی خبرگزاری رسا، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری در دیدار شیخ نعیم قاسم قائم مقام حزب الله لبنان با وی طی سخنانی با اشاره به وقایع اخیر لبنان اظهار داشت: پس از فروپاشی داعش به عنوان مهره نا امن ساز آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، نظام سلطه به دنبال بحران آفرینی‌های جدید در منطقه است.

وی با اشاره به شکست آمریکا در سوریه و بی تاثیری تحریم این کشور علیه حزب الله لبنان افزود: راهبرد ایجاد آشوب در لبنان با هدف تلاش برای جبران شکست در جبهه‌های دیگر دنبال شد که با هوشیاری مردم، مسئولان و احزاب و گروه‌های لبنانی با شکست روبروگردید.

شمخانی با تجلیل از تدابیر و مواضع حکیمانه سید حسن نصرالله، از حزب الله لبنان بعنوان کانون ثبات ساز و امنیت آفرین در لبنان و منطقه یاد کرد.

نماینده مقام معظم رهبری، اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی بر علیه رهبران و عناصر ارزشمند جهاد اسلامی و حملات کور آنان علیه مردم مظلوم فلسطین را نشانه روشنی از ضرورت پیگیری راهبرد محو کامل رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: کانون جنگ آفرینی و تشنج در منطقه، رژیم کودک کش صهیونیستی است و تنها با محو کامل این رژیم جنایتکار آرامش، ثبات و امنیت پایدار در منطقه حاکم خواهد شد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در پایان بر تداوم حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران جریان مقاومت برای مقابله با تهدیدات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

در این دیدار شیخ نعیم قاسم قائم مقام حزب الله لبنان نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت‌های بی دریغ جمهوری اسلامی از عناصر فعال در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی تصریح کرد: حزب الله لبنان با الهام از مقاومت بی نظیر ملت ایران در برابر تهدیدات و فشار‌های آمریکا هرگز اجازه نخواهد رژیم صهیونیستی به اهداف خطرناک خود در منطقه دست پیدا کند./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه ای از نسل سلمان
Iran, Islamic Republic of
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
در شرایطی که دشمنان برای ضربه زدن به نظام همه قوایشان را تجهیز کرده اند، باید مردم و علاقمندان به نظام و متدینان با تبعیت از صحبت های حکیمانه امام خامنه ای اجازه ضربه زدن به نظام را به دشمن ندهند.
مردم مشکلات را تحمل می کنند اما ذلت حضور بیگانگان در کشور و زیر سوال رفتن ارزشهای ایرانی و اسلامی را نمی پذیرند.
1
0
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
پرداخت حمایت معیشتی به خانوارها از امشب آغاز می‌شود و موج اعتراضات می خوابد.مردم از بی نظمی آسیب می بینند و تلاش دارند زودتر آرامش برگردد.
0
0