۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۲۷۵۳۳
حجت الاسلام مشایخ:

تخریب و آتش زدن اموال عمومی کار عوامل بیگانه و آشوب گر است

تخریب و آتش زدن اموال عمومی کار عوامل بیگانه و آشوب گر است
حجت الاسلام مشایخ، تخریب و آتش زدن اموال عمومی را کار عوامل بیگانه و آشوب گر در این کشور دانست و گفت: هیچ ایرانی با غیرتی دست به چنین اقدام نادرستی نخواهد زد.
حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری به حوادث چند روز اخیر کشور در پی افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و تخریب اموال عمومی و ایجاد فضای ناامنی در کشور را از جمله برنامه‌های دشمنان و عوامل بیگانه دانست.
 
وی با بیان این که کسانی که دست به تخریب اموال عمومی می‌زنند و فضای ناامن را در جامعه ایجاد می‌کنند به طور حتم جدای از ملت ایران هستند، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند این افراد جزء اشرار هستند و ملت بزرگ ایران نیز هوشیارانه صفوف خود را این عوامل جدا خواهند کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ ایران در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها با حضور بهنگام خود فرصت موج سواری را از عوامل بیگانه خواهند گرفت، تصریح کرد: با نگاهی گذار به حوادث این چند روز دست سرویس‌های بیگانه در پشتیبانی و حمایت از عوامل آشوب گر در داخل کشور کاملاً مشهود است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رسانه‌های معاند به صورت شبانه روزی در حال تهییج مردم به سمت آشوب و ایجاد ناامنی در کشور هستند، افزود: همه گروه‌ها و جریان‌های معاند و نفاق در این روز‌ها علیه نظام و ملت ایران دست به کار شده اند.
 
حجت الاسلام مشایخ با بیان این که تخریب و آتش زدن اموال عمومی به طور حتم کار عوامل بیگانه و آشوب گر در این کشور است، خاطرنشان کرد: هیچ ایرانی غیرتمندی حاضر نیست با تخریب اموال عمومی و ایجاد آشوب و ناامنی، اعتراض خود را نسبت به یک مصوبه اعلام کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که دخالت بیگانگان و ضد انقلاب در اعتراضات اخیر کاملاً مشخص است، بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی پس از چهار دهه شکست و رسوایی این بار نیز تلاش می‌کنند با سوء استفاده، فضای اعتراضات را به سمت آشوب و تشنج در جامعه هدایت کنند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران فریب حربه‌های دشمنان خود را نخواهند خورد و بسیار هوشمندانه شرایط را دنبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: این مردم فهیم و با بصیرت به خوبی می‌دانند که راه بیان اعتراض تخریب اموال عمومی و ایجاد ناامنی در کشور نیست.
 
حجت الاسلام مشایخ در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت مدیریت بازار و کنترل گرانی‌ها از سوی مسؤولان تأکید کرد و گفت: مسؤولان مراقب باشند که این اصلاح نرخ بنزین موجب افزایش قیمت کالا‌ها نشود.
 
وی با تأکید براین که مسؤولان کشور باید هرگونه آسیب احتمالی از اجرای طرح افزایش قیمت بنزین در کشور را به حداقل ممکن برسانند، بیان داشت: همه دغدغه و تلاش مدیران و مسؤولان کشور باید رفع مشکلات اقتصادی مردم باشد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که یکی از مهم‌ترین مطالبات به حق مردم از مسؤولان کنترل قیمت‌ها و کاهش مشکلات معیشتی آن‌ها است، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید با مدیریت و تدبیر صحیح، ضمن کاهش مشکلات اقتصادی مردم، زمینه را برای تحقق مطالبات به حق آن‌ها فراهم کنند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات