۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۶۲۷۵۵۰
به همت مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات؛

کارگاه آموزشی مهارت های بیان تفسیر قرآن کریم با رویکرد تبلیغی برگزار می شود

کارگاه آموزشی مهارت های بیان تفسیر قرآن کریم با رویکرد تبلیغی برگزار می شود
کارگاه آموزشی مهارت های بیان تفسیر قرآن کریم با رویکرد تبلیغی از سوی مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کارگاه آموزشی مهارت های بیان تفسیر قرآن کریم با رویکرد تبلیغی از سوی مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ویژه برادران و خواهران طلبه برگزار می شود.

روش بیان تفسیر موضوعی برای عموم مردم، روش بیان تفسیر یک آیه قرآن برای عموم مردم و روش بیان یک سوره قرآن برای عموم مردم از عناوین کارگاه آموزشی بیان تفسیر قرآن کریم با ریکرد تبلیغی به شمار می روند.

براساس این گزارش، کارگاه آموزشی بیان تفسیر قرآن کریم با حضور حجت الاسلام خامه گر یکشنبه و دوشنبه ۳ و ۴ آذرماه از  ۱۵ تا 19 در مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات واقع در بلوار بسیج(سی متری هنرستان)، کوچه ۳۹ برگزار می شود.

گفتنی است، خواهران و برداران طلبه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نام نویسی در کارگاه آموزشی مهارت های بیان تفسیر با رویکرد تبلیغی تا جمعه یکم آذر ماه به سامانه اینترنتی بلاغ به نشانی https://www.balagh.ir مراجعه کنند./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات