۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۶۲۷۵۸۱
حجت الاسلام والمسلمین کلانتری در گفت وگو با رسا:

ضد انقلاب با انحراف در مسیر اعتراضات درصدد القای تقابل مردم با نظام است

ضد انقلاب با انحراف در مسیر اعتراضات درصدد القای تقابل مردم با نظام است
نماینده خبرگان بابیان اینکه مسؤولان مانع گرانی ها و تورم ناشی از افزایش قیمت بنزین شوند،گفت: ضد انقلاب با انحراف در مسیر اعتراضات درصدد القای تقابل مردم با نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اعتراضات و اغتشاشات اخیر در کشور گفت: پر واضح است که تخریب و اغتشاش و ایجاد آشوب و نا امنی کار مردم متدین و مسلمان و ایرانیان غیرتمند نیست.

وی ادامه داد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی و کینه ورزان و سلطنت طلبان و عناصر نا مطلوب در پی سوء استفاده از اعتراضات مردمی بوده و می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری با اشاره به حمایت ها و دخالت های بیگانگان از اشرار و آشوبگران تأکید کرد: حمایت های بی دریغ دشمنان خارج نشین از اغتشاش گران نشانگر آن است که آشوبگران و فتنه گران از مردم شریف ایران نیستند، بلکه عوامل دشمن برای منحرف ساختن مسیر اعتراضات مردمی هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: امروز دشمنان در پی آن هستند که اوضاع را به گونه ای نشان دهند که گویا اعتراضات و درگیری های عراق و لبنان به ایران هم سرایت کرده است تا اعتراضات مردمی به عنوان مخالفت و تقابل مردم با نظام تلقی شود، بنابراین مردم باید طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب هوشیار بوده و زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم نسازند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان یک بار دیگر با هوشیاری و بصیرت مردم ایران شکست خواهند خورد، گفت: در صورتی که افزایش قیمت بنزین طرحی درست و کارشناسی شده هم باشد باز هم معتقد هستم که از لحاظ شرایط و زمان موقع مناسبی برای اجرای این طرح نبود و دولتمردان در این زمینه تدبیر کافی را به کار نبردند.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری ادامه داد: با توجه به اعتراضات و درگیری های لبنان و عراق، ایام میلاد پیامبر اکرم(ص) و انتخابات پیش رو به نظر می رسد کاری که دولت برای اجرای طرح افزایش قیمت بنزین انجام داد درست نیست.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دولتمردان و مسؤولان با کارهای ویژه و اقدامات انقلابی جلوی گرانی ها و تورم ناشی از گرانی بنزین را بگیرند، گفت: طرح افزایش قیمت بنزین باید به صورت دقیق اجرا شده و بازار کالاهای ضروری مردم نیز کنترل شود؛ همچنین واریز وجه یارانه نقدی بنزین نیز می تواند نقش مهمی در کاهش اعتراضات مردمی داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اقشار جامعه به ویژه جوانان سعی کنند در چارچوب قانون حرکت کرده و از کارهای احساساتی و نسنجیده خودداری کنند و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب دشمنان را بار دیگر مأیوس سازند./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.
0
0