۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۶۲۷۵۸۵
فروزنده در گفت وگو با رسا:

دشمنان امنیت نظام اسلامی و مردم را هدف گرفته اند

دشمنان امنیت نظام اسلامی و مردم را هدف گرفته اند
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با تأکید بر این که دشمنان و ضد انقلاب امنیت و آرامش مردم را نشانه گرفته اند، گفت: مسؤولان اجازه ندهند بر مشکلات مردم افزوده شود.

لطف الله فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، به اعتراضات و اغتشاشات اخیر در برخی مناطق کشور اشاره کرد و گفت: طبق تصمیم سران قوا طرح افزایش قیمت بنزین اجرایی شده و بنا است مبالغی به حساب اقشار آسیب پذیر جامعه به صورت یارانه ماهیانه واریز شود.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم در تنگناهای معیشتی قرار دارند، ادامه داد: مردم در اثر گرانی ها مقداری نارضایتی داشتند و قصد داشتند این نارضایتی را به مسؤولان اعلام کنند، اما متأسفانه عده ای بر موج این اعتراضات سوار شده و به فتنه انگیزی دست زدند.

فروزنده خاطرنشان کرد: عده ای اغتشاشگر که مورد حمایت رسانه های بیگانه هستند و از دشمنان خط می گیرند سعی کردند تا اجتماعات مردمی را به شورش تبدیل کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با اشاره به اینکه مردم هیچگاه دست به تخریب و آشوبگری نمی زنند و با بیان اینکه دشمنان امنیت مردم را هدف گرفته اند، بیان کرد: امروز آشوبگران ضمن ایجاد اغتشاش در جامعه به مراکز عمومی حمله کرده و دست به تخریب می زنند.

وی با تأکید بر ضرورت برخورد قاطع نیروهای امنیتی و قضایی با آشوبگران و اغتشاش گران ابراز کرد: مردم باید صف خود را از آشوبگران جدا کنند و به دشمنان و بدخواهان اجازه ندهند از اعتراضاتشان سوء استفاده کرده و مسیر مطالباتشان را منحرف سازند.

فروزنده با بیان اینکه مسؤولان باید به مطالبات مردم رسیدگی کرده و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اجازه ندهند بر مشکلات مردم افزوده شود، گفت: امروز مسؤولان باید ضمن ایجاد ارتباط با مردم و شفاف سازی مسائل برای آنها زمینه آرامش و رفاه ملت را فراهم سازند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با اشاره به ضرورت کنترل آسیب های ناشی از طرح افزایش قیمت بنزین از سوی مسؤولان تأکید کرد: مسؤولان نباید اجازه دهند گرانی قیمت سوخت به سایر کالاها و اجناس نیز سرایت کند؛ همچنین با کارشناسی های دقیق مشکلات این طرح را رصد کرده و اصلاح کنند.

وی با بیان اینکه مسؤولان امنیتی یک بار برای همیشه دار و دسته ارازل و اوباش را شناسایی کرده و با آنها برخورد قاطع داشته باشند، خاطرنشان کرد: امروز برای کاهش آسیب های ناشی از طرح افزایش قیمت بنزین باید بلافاصله یارانه نقدی به مردم پرداخت شود و در سهمیه بندی بنزین نیز دقت لازم صورت بگیرد، زیرا برخی مردم از طریق مسافرکشی با ماشین شخصی خود امرار معاش می کنند و باید به آنها توجه شود./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 11
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.
0
0