۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۶۲۷۵۸۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

صف مردم از اغتشاشگران جدا است

صف مردم از اغتشاشگران جدا است
آیت الله ری شهری با بیان اینکه صف مردم از اغتشاشگران جدا است، گفت: مردم هرگز اموال خودشان را به آتش نمی کشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمد محمدی ری شهری نماینده مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امروز در جلسه تشریح برنامه‌های هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) که در همین آستان مقدس برگزار شد، گفت: ما مدیون خاندان عصمت و طهارت(ع) هستیم.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان و متولیان امور فرهنگی باید تلاش کنند با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی معرف سبک و سیره اهل بیت(ع) در جامعه باشند، ادامه داد: مردم باید نسبت به این خاندان شناخت کافی داشته باشند و این امر با فعالیت های فرهنگی و تبلیغی امکان پذیر است.

آیت‌الله محمدی ری شهری با اشاره به بزرگداشت ولایت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، اظهار داشت: اهالی شهرری و کسانی که در این شهر مشغول خدمت رسانی هستند در سایه کرامت این محدث عالی مقام قرار دارند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری به مشارکت ارگانهای شهرستانی این شهر مقدس در برگزاری هفته بزرگداشت سیدالکریم(ع) اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) مهمترین هدف در برگزاری بزرگداشت هفته ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با تاکید بر اینکه مراسم بزرگداشت این محدث والامقام باید نسبت به سالهای گذشته بهتر و دقیق تر برگزار شود، عنوان کرد: این تلاش ها و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) همه در راستای آماده سازی برای ظهور است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور است، اظهار داشت: مردم و مسؤولان با حمایت عملی از انقلاب و ولایت زمینه ایجاد حکومت جهانی را محقق کنند.

آیت‌الله محمدی ری شهری در خصوص اتفاقات روزهای اخیر، گفت: در دو روز اخیر ضدانقلاب و منافقان با سوء استفاده از وضعیت کنونی جامعه اقدام به آتش زدن اموال عمومی و تخریب مراکز دولتی و مذهبی کردند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم هیچگاه اموال خودشان را آتش نمی زنند و صف مردم از اغتشاشگران جدا است؛ منافقان و معاندان با برنامه ریزی دست یه این جنایات زدند که الحمدالله با بیانات رهبر معظم انقلاب بار دیگر آرامش در جامعه حاکم و توطئه دشمنان خنثی شد./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات